مجله طراحی
مجله طراحی
منطقه تجاری و اتاق انتظار Vip

Commercial Area, SJD Airport

منطقه تجاری و اتاق انتظار Vip این پروژه به روند جدیدی در طراحی سبز فرودگاه های جهان می پیوندد ، مغازه ها و خدمات را در ترمینال گنجانیده و مسافر را در طی نمونه خود تجربه می کند. GREEN Airport Design Trend فضاهایی با ارزش طراحی هوای سبزتر و پایدارتر را در خود جای داده است ، کلیت فضای منطقه تجاری به لطف نمای طبیعی شیشه ای که جلوی باند فرودگاه قرار دارد ، توسط نور طبیعی خورشید روشن می شود. VIP Lounge با یک مفهوم طراحی سلول ارگانیک و پیشتاز طراحی شده است. نما امکان ایجاد حریم خصوصی در اتاق را بدون مسدود کردن نمای به قسمت بیرونی فراهم می کند.

گردنبند و

I Am Hydrogen

گردنبند و این طرح با الهام از فلسفه نئوپلاتونیک ماکروسوز و میکروسکوپ ، با دیدن الگوهای مشابه در تمام سطوح کیهان تولید شده است. با استفاده از توالی طلایی و دنباله فیبوناچی ، گردنبند دارای یک طرح ریاضی است که از الگوهای فیلوتاکس مشاهده شده در طبیعت ، همانطور که در گل آفتابگردان ، گل مروارید و گیاهان دیگر مشاهده می شود ، تقلید می کند. توروس طلایی نشانگر جهان است که در پارچه فضا-زمان پوشیده شده است. "من هیدروژن هستم" به طور همزمان نمایانگر مدلی از "ثابت جهانی طراحی" و الگویی از خود جهان است.

خانه مسکونی

Trish House Yalding

خانه مسکونی طراحی خانه در پاسخ مستقیم به سایت و محل قرارگیری آن توسعه یافته است. ساختار این بنا برای بازتابی از جنگلهای اطراف چوب با ستونهای ناهموار نمایانگر زوایای نامنظم تنه درخت و شاخه ها تشکیل شده است. وسایل گسترده شیشه ای شکاف های موجود بین ساختار را پر کرده و به شما امکان می دهد تا از منظره و منظره آن قدر قدردانی کنید که انگار از بین تنه ها و شاخه های درختان دور می شوید. سنگ فرش سنتی سیاه و سفید کنتیک نشانگر شاخ و برگهای بسته بندی شده در ساختمان و محصور کردن فضاهای درون آن است.

بسته بندی پیراهن

EcoPack

بسته بندی پیراهن این بسته بندی پیراهن با استفاده از هیچ نوع پلاستیک ، بسته بندی معمولی را از یکدیگر جدا می کند. با استفاده از یک جریان زباله موجود و فرایند تولید ، این محصول نه تنها برای تولید بسیار ساده است ، بلکه همچنین برای دفع مواد اولیه کمپوست که به هیچ وجه ساده نیست ، بسیار ساده است. ابتدا می توان این محصول را فشرده و سپس با مارک شرکت از طریق برش و چاپ شناسایی کرد تا محصولی ساختاری منحصر به فرد ایجاد شود که هم از نظر ظاهری و هم بسیار متفاوت و جالب به نظر برسد. زیبایی شناسی و رابط کاربری دقیقاً به اندازه پایداری محصول برگزار شد.

فروشگاه رسمی ، خرده فروشی

Real Madrid Official Store

فروشگاه رسمی ، خرده فروشی مفهوم طراحی فروشگاه براساس تجربه‌ای در سانتیاگو برنابئو استوار است که بر تجربه خرید و ایجاد احساس متمرکز است. این مفهومی است که همزمان با افتخار ، ستایش و جاودانگی این باشگاه ، اظهار می دارد که دستاوردها نتیجه استعداد ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، فداکاری و اراده بوده است. این پروژه شامل طراحی مفهوم و پیاده سازی تجاری ، برندسازی ، بسته بندی ، خط گرافیکی و طراحی مبلمان صنعتی است.

کنسول

Qadem Hooks

کنسول Qadem Hooks یک قطعه هنری با عملکرد کنسول الهام گرفته از طبیعت است. این قلاب از قلاب های قدیمی و سبز رنگ شده مختلف تشکیل شده است ، که به همراه قادم (زین پشتی یک قاطر چوبی قدیمی) برای حمل گندم از یک روستا به روستای دیگر استفاده شده اند. قلاب ها به یک تخته قدیمی گندم ترشی ، به عنوان پایه وصل شده و به پایان رسیده اند. با یک صفحه شیشه ای در بالا.