مجله طراحی
مجله طراحی
دو صندلی

Mowraj

دو صندلی Mowraj یک صندلی دو نفره است که برای تجسم روح سبک های قومی مصر و گوتیک طراحی شده است. شکل آن از نوراگ مشتق شده است ، نسخه مصری از سورتمه حمل شده برای تجسم شرارت گوتیک بدون به خطر انداختن ذات قومی قومی آن تغییر کرده است. این طرح به رنگ مشکی است که شامل حکاکی های دستباف مصری مصری و دست و پا و همچنین اثاثه یا لوازم داخلی مخملی غنی که با پیچ و مهره ساخته شده و حلقه های باریک را می بخشد و به قرون وسطایی مانند ظاهری گوتیک انداخته می شود.

خانه مسکونی

Tempo House

خانه مسکونی این پروژه مرمت کامل یک خانه به سبک استعماری در یکی از جذاب ترین محله های ریودوژانیرو است. در یک سایت خارق العاده ، پر از درختان و گیاهان عجیب و غریب (طرح اولیه چشم انداز توسط معمار معروف منظر Burle Marx) ، هدف اصلی ادغام باغ بیرونی با فضاهای داخلی با باز کردن پنجره ها و درهای بزرگ بود. دکوراسیون دارای مارک های مهم ایتالیایی و برزیلی است و مفهوم آن این است که آن را به صورت بوم در اختیار داشته باشید تا مشتری (یک مجموعه هنری) بتواند قطعات مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد.

کیت ساخت چند منظوره

JIX

کیت ساخت چند منظوره JIX کیت ساختمانی است که توسط هنرمند تجسمی و طراح محصولات مستقر در نیویورک و پاتریک مارتینز ساخته شده است. این ترکیب از عناصر مدولار کوچکی تشکیل شده است که بطور خاص طراحی شده اند تا کاه های آشامیدنی استاندارد به هم متصل شوند تا بتوانند طیف گسترده ای از سازه ها را ایجاد کنند. اتصالات JIX در شبکه های مسطح قرار گرفته اند که به راحتی از هم جدا می شوند ، از هم جدا می شوند و در جای خود قفل می شوند. با JIX می توانید همه چیز را از ساختار بلندپروازانه به اندازه اتاق گرفته تا مجسمه های برجسته جدول ، همه با استفاده از اتصالات JIX و نی های نوشیدنی بسازید.

مجموعه حمام

CATINO

مجموعه حمام CATINO از میل به شکل دادن به یک فکر متولد می شود. این مجموعه اشعار زندگی روزمره را از طریق عناصر ساده تداعی می کند ، که آرکیپت های موجود تخیل ما را به روشی معاصر تفسیر می کنند. این پیشنهاد بازگشت به محیطی از گرما و استحکام ، از طریق استفاده از چوب های طبیعی ، ساخته شده از جامد و مونتاژ شده برای ماندگاری است.

هویت شرکتی

Predictive Solutions

هویت شرکتی Predictive Solutions ارائه دهنده محصولات نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل پیش آگهی است. محصولات این شرکت برای تجزیه و تحلیل داده های موجود برای پیش بینی استفاده می شود. مارک این شرکت - بخش هایی از یک دایره - شباهت زیادی به نمودارهای نمودارها و همچنین تصویری بسیار تلطیف و ساده شده از یک پروفایل در پروفایل دارد. پلت فرم برند "نور کم نور" درایور کلیه گرافیک های برند است. هر دو اشکال سیال در حال تغییر ، انتزاعی و تصاویر ساده شده تم به عنوان گرافیک اضافی در برنامه های مختلف استفاده می شوند.

هویت شرکتی

Glazov

هویت شرکتی Glazov یک کارخانه مبلمان در شهرکی به همین نام است. این کارخانه مبلمان ارزان قیمت تولید می کند. از آنجا که طراحی چنین مبلمان کاملاً عمومی است ، تصمیم گرفته شده است تا مفهوم ارتباطات را بر روی حروف سه بعدی اصلی "چوبی" پایه گذاری کنیم ، کلماتی که از چنین حروف ساخته می شوند نمادی از مجموعه های مبلمان هستند. نامه ها کلمات "مبلمان" ، "اتاق خواب" و غیره یا نام مجموعه ها را تشکیل می دهند ، به منظور شبیه سازی قطعات مبلمان. حروف سه بعدی مشخص شده شبیه به طرح های مبلمان است و می تواند در لوازم التحریر یا پس زمینه های عکاسی برای شناسایی برند استفاده شود.