مجله طراحی
مجله طراحی
فضای اداری

C&C Design Creative Headquarters

فضای اداری دفتر مرکزی خلاقیت C&C Design در یک کارگاه آموزشی پس از صنعت واقع شده است. ساختمان آن در دهه 1960 از یک کارخانه آجر قرمز تغییر یافته است. با توجه به محافظت از وضعیت فعلی و حافظه تاریخی ساختمان ، تیم طراحی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ساختمان اصلی در دکوراسیون داخلی انجام داده اند. بسیاری از صنوبر و بامبو در طراحی داخلی استفاده می شود. باز و بسته شدن و تغییر فضاها بطور هوشمندانه تصور می شود. طرح های روشنایی برای مناطق مختلف جو منعکس کننده فضاهای مختلف هستند.

نیمکت خیابان

Ola

نیمکت خیابان این نیمکت که به دنبال استراتژی های طراحی بوم طراحی شده است ، مبلمان خیابان را به سطح جدیدی می برد. به طور مساوی در خانه در محیط شهری یا محیط طبیعی ، خطوط سیال گزینه های مختلف صندلی را در یک نیمکت ایجاد می کنند. مواد استفاده شده از آلومینیوم برای پایه بازیافت می شوند و از جنس استیل برای صندلی انتخاب می شوند که به دلیل خاصیت قابل بازیافت و دوام آنها انتخاب می شوند. دارای یک پوشش پودری روشن و مقاوم با پوشش پایدار ایده آل برای استفاده در فضای باز در تمام Weathers است. طراحی در مکزیکو سیتی توسط دانیل اولورا ، هیروشی ایکناگا ، آلیس پگمن و کریم توسکا.

شیر آب

Amphora

شیر آب سریال Amphora به منظور اتصال گذشته و آینده طراحی شده است و فرصتی برای تجربه اشکال اساسی و کاربردی دوران باستان می دهد. امروزه کار ساده ای نیست که بتوانیم آن روزها منبع آب زندگی ما را به دست آوریم. شکل غیر معمول فاست از قرنها قبل از امروز به وجود می آید ، اما کارتریج صرفه جویی در آب آن فردا را به همراه دارد. یکپارچهسازی با سیستمعامل شیروانی از چشمه های خیابانی از دوران باستان طراحی شده و زیبایی زیبایی را به حمام های شما می بخشد.

دستشویی

Serel Wave

دستشویی دستشویی SEREL Wave با خطوط اسمی ، راه حل های کاربردی و کیفیت چشمگیر جای خود را در حمام های مدرن می گیرد. شستشوی موج SEREL؛ در حالی که آن را درک فعلی شستشو مضاعف فعلی با فرم کاسه منحصر به فرد خود را تغییر می دهد ، همچنین شامل بزرگسالان و کودک به همراه شکل زیبایی شناسی آن است. علاوه بر استفاده به عنوان حوضه كودك ، كاركرد وضو و تميز كفش را كه در فرهنگ اسلام مورد استفاده قرار مي گيرد ، فراهم مي كند. رویکرد کلی در طراحی دستشویی مدرنیسم و کارکردگرایی است. این رویکرد از طراحی بسیار مهم است.

مجموعه حمام

LOTUS

مجموعه حمام انعکاس حمام گلهای Lotus… حمام Lotus با الهام گرفتن از شکل برگهای گل Lotus انجام شده است Zhou Dunyi که به فلسفه کنفسیوس می آموزد گفت: "من گل Lotus را دوست دارم از آنجا که در گل رشد می کند و هرگز کثیف نمی شود". گفتمان او برگهای لوتوس همانطور که در اینجا گفته می شود دفع کننده خاک هستند. ساختار برگ گل Lotus در ساخت سریال تقلید شده است

روشنایی داخلی

Jordan Apotheke

روشنایی داخلی لامپ های کاربردی با پشتیبانی از معماری رسا در فضای داخلی داروخانه ، از نظر ظاهری کاملاً چشمگیر هستند و به جای طراحی وسایل جانبی خود ، توجه خود را به تأثیر نورشان جلب می کنند. چراغ های روشنایی اساسی یا در لامپ های آویز هستند که شکل مبلمان را ردیابی می کنند یا در کناره های سقف معلق نصب شده اند و آن را تا حد امکان از نورهای زیر دور نگه می دارند. بنابراین ، کاربران می توانند بر روی نور نوری که از طریق داروخانه منتهی می شود ، متشکل از کاشی های دارای نور پس زمینه RGB-LED که مطابق با رنگ پیشخوان های دارای نور پس زمینه بصورت پویا است ، متمرکز شوند.