مجله طراحی
مجله طراحی
ظرف چاشنی

Ajorí

ظرف چاشنی Ajorí یک راه حل خلاقانه برای سازماندهی و ذخیره انواع ادویه ها ، ادویه ها و چاشنی ها ، برای جلب رضایت و تناسب سنت های مختلف آشپزی هر کشور است. طراحی ارگانیک ظریف آن ، آن را به یک قطعه مجسمه سازی تبدیل کرده و به عنوان یک تزئین عالی به عنوان یک شروع کننده مکالمه در اطراف میز منعکس می شود. طراحی بسته بندی از پوست سیر الهام گرفته و به یک پیشنهاد واحد بسته بندی سازگار با محیط زیست تبدیل می شود. Ajorí یک طراحی سازگار با محیط زیست برای کره زمین است که از طبیعت الهام گرفته و کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است.

جواهرات رو

Clairely Upcycled Jewellery

جواهرات رو جواهرات زیبا ، شفاف و مرتفع ، به دلیل نیاز به استفاده از مواد زاید حاصل از تولید لوستر کلر دو لون ، طراحی شده اند. این خط به تعداد قابل توجهی از مجموعه ها تبدیل شده است - همه داستان های داستان ، همه نمایانگر نگاه های شخصی به فلسفه های طراح است. شفافیت بخش مهمی از فلسفه خود طراحان است ، و این امر او را با انتخاب آکریلیک مورد استفاده منعکس می کند. جدا از آکریلیک آینه ای استفاده شده ، که خود نور را منعکس می کند ، مواد همیشه شفاف ، رنگی یا شفاف هستند. بسته بندی سی دی مفاهیم repurposing را تقویت می کند.

کنسول

Mabrada

کنسول یک کنسول منحصر به فرد ساخته شده از چوب نقاشی شده با سنگ سنگی ، یک دستگاه قهوه معتبر قدیمی را نشان می دهد که به دوره عثمانی باز می گردد. یک کولر قهوه اردنی (Mabrada) تکثیر و مجسمه سازی شد تا به عنوان یکی از پاها در طرف مقابل کنسول که در آن چرخ قرار دارد ایستاده باشد ، یک قطعه جذاب برای یک اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن ایجاد کند.

انگشتر

The Empress

انگشتر سنگ زیبایی خارق العاده - پیروپ - ذات آن جلوه و عظمت را به ارمغان می آورد. این زیبایی و خاصیت سنگی است که تصویر را نشان می دهد ، که برای دکوراسیون آینده در نظر گرفته شده است. نیاز به ایجاد یک قاب منحصر به فرد برای سنگ وجود داشت که او را به هوا منتقل می کرد. این سنگ فراتر از فلز نگهدارنده آن کشیده شد. این فرمول شور و شعور و نیروی جذاب است. حفظ مفهوم کلاسیک ، حمایت از درک مدرن جواهرات مهم بود.

هویت شرکتی

Jae Murphy

هویت شرکتی فضای منفی استفاده می شود زیرا باعث می شود بینندگان کنجکاو شوند و به محض اینکه آن لحظه آه را تجربه کنند ، فوراً آن را دوست دارند و آن را حفظ می کنند. علامت آرم دارای اولیه های J ، M ، دوربین و سه پایه است که در فضای منفی درج شده است. از آنجا که جائه مورفی اغلب از کودکان عکاسی می کند ، پله های بزرگ ، که با نام و دوربین کم قرار گرفته اند ، نشان از استقبال بچه ها دارد. از طریق طراحی هویت شرکتی ، ایده فضای منفی از آرم بیشتر توسعه می یابد. این ابعاد جدیدی را به هر مورد اضافه می کند و باعث می شود شعار ، نمای غیر معمول از عرف ، درست باشد.

سنجاق سینه

The Sunshine

سنجاق سینه ویژگی این جواهرات این است که در اینجا از یک شکل پیچیده سنگی بزرگ استفاده شده است که روی قاب نامرئی (هوا) تنظیم شده است. نمای طراحی جواهرات فقط سنگ هایی را که فن آوری مونتاژ مخفی است باز می کند. این سنگ توسط دو قطعه ثابت و بی پرده و صفحه نازک که با الماس پخش شده است ، نگه داشته می شود. این صفحه پایه و اساس تمام بروچس های ساختار پشتیبان است. آن را نگه می دارد و سنگ دوم. کل ترکیب پس از سنگ زنی اصلی پیچیده امکان پذیر شد.