مجله طراحی
مجله طراحی
دستشویی

Angle

دستشویی دستشویی های زیادی با طراحی عالی در جهان وجود دارد. اما ما پیشنهاد می کنیم در این مورد از زاویه ای جدید مشاهده کنیم. ما می خواهیم فرصتی برای لذت بردن از روند استفاده از سینک بگذاریم و جزئیات لازم و غیر زیبایی را به عنوان سوراخ تخلیه مخفی کنیم. "زاویه" طرحی لاکونیک است که در آن تمام جزئیات برای استفاده راحت و نظافت سیستم مورد نظر قرار گرفته است. در حین استفاده از آن ، سوراخ تخلیه را مشاهده نمی کنید ، همه چیز به نظر می رسد که اگر آب به سادگی از بین می رود. این اثر ، با یک توهم نوری توسط یک مکان خاص از سطوح سینک حاصل می شود.

Typface

Red Script Pro typeface

Typface Red Script Pro یک قلم منحصر به فرد است که با الهام از فن آوری ها و اسباب بازی های جدیدی برای اشکال جایگزین ارتباطات ، با هماهنگی ما با فرم نامه های رایگان آن ارتباط برقرار می کند. با الهام از iPad و طراحی شده در Brushes ، به سبک نوشتن منحصر به فرد بیان شده است. این شامل انگلیسی ، یونانی و همچنین الفبای سیریلیک است و بیش از 70 زبان را پشتیبانی می کند.

بلندگو قابل حمل

Ballo

بلندگو قابل حمل استودیوی طراحی سوئیس BERNHARD | BURKARD یک اسپیکر منحصر به فرد را برای OYO طراحی کرد. شکل گوینده یك حوزه كامل و بدون موضع واقعی است. بلندگو BALLO برای یک موسیقی 360 درجه ای دراز می کشد ، رول می کند و می آویزد. طراحی از اصول طراحی مینیمالیستی پیروی می کند. کمربند رنگارنگ دو نیمکره را فیوز می کند. این اسپیکر را محافظت می کند و هنگام دراز کشیدن روی سطح ، صدای باس را افزایش می دهد. این اسپیکر از باتری قابل شارژ لیتیوم داخلی ساخته شده است و با بیشتر دستگاه های صوتی سازگار است. جک 3.5 میلی متری یک پلاگین معمولی برای هدفون است. بلندگو BALLO در ده رنگ مختلف موجود است.

انگشتر

Pollen

انگشتر هر قطعه تعبیر بخشی از طبیعت است. طبیعت بهانه ای می شود تا جواهرات را زنده کند ، با چراغ ها و سایه های بافت بازی می کند. هدف این است که یک جواهر با اشکال تفسیر تهیه شود ، زیرا طبیعت حساسیت و حساسیت آنها را طراحی می کند. تمام قطعات به صورت دستی ساخته شده و برای تقویت بافت ها و ویژگی های خاص جواهرات ساخته شده اند. این سبک برای رسیدن به ماده حیات گیاهی خالص است. نتیجه به قطعه ای منحصر به فرد و بی موقع عمیقا با طبیعت متصل می شود.

ترموستات منزل فردی

The Netatmo Thermostat for Smartphone

ترموستات منزل فردی ترموستات برای تلفن های هوشمند مغایر با طراحی سنتی ترموستات ، طراحی زیبا و مینیمالیستی را ارائه می دهد. مکعب شفاف در یک لحظه از رنگ سفید به رنگ دیگر منتقل می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی از 5 فیلم رنگی قابل تعویض را در پشت دستگاه اعمال کنید. نرم و سبک ، رنگ لمس ظریف و اصالت را به ارمغان می آورد. فعل و انفعالات بدنی به حداقل می رسد. یک لمس ساده امکان تغییر دما را در حالی که تمام کنترل های دیگر از طریق تلفن هوشمند کاربر ساخته شده است. صفحه ای از جوهر E برای کیفیت بی نظیر و کمترین مصرف انرژی انتخاب شده است.

هنر تجسمی

Loving Nature

هنر تجسمی دوست داشتن طبیعت یک پروژه از آثار هنری است که به عشق و احترام به طبیعت ، به همه موجودات زنده دلالت دارد. گابریلا دلگادو بر روی هر نقاشی تأکید ویژه ای روی رنگ می کند ، عناصر با دقت را انتخاب می کند که با هماهنگی ترکیب می شوند تا به یک پایان سرسبز اما ساده برسند. این تحقیق و عشق واقعی او به طراحی ، به آن توانایی بصری می دهد تا قطعات رنگی پر جنب و جوش با عناصر لکه ای از خارق العاده تا ابتکاری ایجاد کند. فرهنگ و تجربیات شخصی او این ترکیبات را به روایتهای تصویری منحصر به فرد تبدیل می کند ، که مطمئناً هر فضایی را با طبیعت و شادابی جلوه می دهد.