مجله طراحی
مجله طراحی
رادیاتور

Piano

رادیاتور الهام بخش این طراحی از عشق به موسیقی گرفته شده است. سه عنصر گرمایش مختلف با هم ترکیب شده و هر یک شبیه به یک کلید پیانو است ، ترکیبی را ایجاد می کند که مانند صفحه کلید پیانو است. طول رادیاتور بسته به ویژگی ها و گزاره های فضا می تواند متفاوت باشد. ایده مفهومی به تولید تبدیل نشده است.

نگهدارنده شمع

Hermanas

نگهدارنده شمع هرماس خانواده ای از شمع های چوبی است. آنها مانند پنج خواهر (هرمناس) آماده هستند تا در ایجاد فضایی دنج به شما کمک کنند. هر شمعدان از ارتفاع منحصر به فردی برخوردار است ، به طوری که با ترکیب آنها می توانید جلوه نورپردازی شمع های مختلف را به سادگی با استفاده از چراغهای استاندارد شبیه سازی کنید. این شمع ها از چوب راش ساخته شده اند. آنها در رنگهای مختلفی رنگ آمیزی می شوند و به شما امکان می دهند ترکیب خود را ایجاد کنید تا در مکان مورد علاقه خود قرار بگیرد.

منطقه تجاری و اتاق انتظار Vip

Commercial Area, SJD Airport

منطقه تجاری و اتاق انتظار Vip این پروژه به روند جدیدی در طراحی سبز فرودگاه های جهان می پیوندد ، مغازه ها و خدمات را در ترمینال گنجانیده و مسافر را در طی نمونه خود تجربه می کند. GREEN Airport Design Trend فضاهایی با ارزش طراحی هوای سبزتر و پایدارتر را در خود جای داده است ، کلیت فضای منطقه تجاری به لطف نمای طبیعی شیشه ای که جلوی باند فرودگاه قرار دارد ، توسط نور طبیعی خورشید روشن می شود. VIP Lounge با یک مفهوم طراحی سلول ارگانیک و پیشتاز طراحی شده است. نما امکان ایجاد حریم خصوصی در اتاق را بدون مسدود کردن نمای به قسمت بیرونی فراهم می کند.

گردنبند و

I Am Hydrogen

گردنبند و این طرح با الهام از فلسفه نئوپلاتونیک ماکروسوز و میکروسکوپ ، با دیدن الگوهای مشابه در تمام سطوح کیهان تولید شده است. با استفاده از توالی طلایی و دنباله فیبوناچی ، گردنبند دارای یک طرح ریاضی است که از الگوهای فیلوتاکس مشاهده شده در طبیعت ، همانطور که در گل آفتابگردان ، گل مروارید و گیاهان دیگر مشاهده می شود ، تقلید می کند. توروس طلایی نشانگر جهان است که در پارچه فضا-زمان پوشیده شده است. "من هیدروژن هستم" به طور همزمان نمایانگر مدلی از "ثابت جهانی طراحی" و الگویی از خود جهان است.

خانه مسکونی

Trish House Yalding

خانه مسکونی طراحی خانه در پاسخ مستقیم به سایت و محل قرارگیری آن توسعه یافته است. ساختار این بنا برای بازتابی از جنگلهای اطراف چوب با ستونهای ناهموار نمایانگر زوایای نامنظم تنه درخت و شاخه ها تشکیل شده است. وسایل گسترده شیشه ای شکاف های موجود بین ساختار را پر کرده و به شما امکان می دهد تا از منظره و منظره آن قدر قدردانی کنید که انگار از بین تنه ها و شاخه های درختان دور می شوید. سنگ فرش سنتی سیاه و سفید کنتیک نشانگر شاخ و برگهای بسته بندی شده در ساختمان و محصور کردن فضاهای درون آن است.

بسته بندی پیراهن

EcoPack

بسته بندی پیراهن این بسته بندی پیراهن با استفاده از هیچ نوع پلاستیک ، بسته بندی معمولی را از یکدیگر جدا می کند. با استفاده از یک جریان زباله موجود و فرایند تولید ، این محصول نه تنها برای تولید بسیار ساده است ، بلکه همچنین برای دفع مواد اولیه کمپوست که به هیچ وجه ساده نیست ، بسیار ساده است. ابتدا می توان این محصول را فشرده و سپس با مارک شرکت از طریق برش و چاپ شناسایی کرد تا محصولی ساختاری منحصر به فرد ایجاد شود که هم از نظر ظاهری و هم بسیار متفاوت و جالب به نظر برسد. زیبایی شناسی و رابط کاربری دقیقاً به اندازه پایداری محصول برگزار شد.