مجله طراحی
مجله طراحی
دستشویی

Vortex

دستشویی هدف از طراحی گرداب یافتن فرم جدیدی برای تأثیر جریان آب در شستشوها برای افزایش کارآیی آنها ، مشارکت در تجربه کاربری آنها و بهبود ویژگیهای زیبایی شناختی و نشانه شناسی آنها است. نتیجه یک استعاره است که از یک فرم گرداب ایده آل حاصل می شود و نشان دهنده جریان تخلیه و آب است که بصری کل شیء را به عنوان یک کارواش عملکردی نشان می دهد. این فرم همراه با شیر آب را به یک مسیر مارپیچی هدایت می کند که به همان مقدار آب اجازه می دهد تا زمین بیشتری را بپوشاند که منجر به کاهش مصرف آب برای تمیز کردن می شود.

بوتیک و نمایشگاه

Risky Shop

بوتیک و نمایشگاه فروشگاه ریسکی توسط smallna ، استودیوی طراحی و گالری پرنعمت تأسیس شده توسط Piotr Płoski طراحی و ساخته شد. این کار چالش های بسیاری را به وجود آورد ، زیرا بوتیک در طبقه دوم یک خانه اجاره واقع شده است ، فاقد یک پنجره مغازه است و مساحت آن تنها 80 متر مربع است. در اینجا ایده دو برابر کردن منطقه با استفاده از فضای سقف و همچنین فضای کف به وجود آمد. فضای مهمان نوازی و مهمان نوازی حاصل می شود ، حتی اگر مبلمان واقعاً وارونه بر روی سقف آویزان شده باشند. فروشگاه ریسک بر خلاف همه قوانین طراحی شده است (حتی از گرانش هم مخالف است). این کاملا نشان دهنده روحیه برند است.

گوشواره و انگشتر

Mouvant Collection

گوشواره و انگشتر مجموعه موستان از برخی جنبه های آینده گرایی مانند ایده های پویایی و تحقق نامشهود ارائه شده توسط هنرمند ایتالیایی اومبرتو بوکسیونی الهام گرفته شده است. گوشواره ها و حلقه مجموعه Mouvant دارای چندین قطعه طلای با اندازه های مختلف ، جوش داده شده به گونه ای است که به توهم حرکت می رسد و بسته به زاویه دید آن ، شکل های مختلفی ایجاد می کند.

ودکا

Kasatka

ودکا "KASATKA" به عنوان یک ودکا حق بیمه تولید شد. طراحی مینیمال است ، چه به صورت بطری و چه در رنگ. یک بطری استوانه ای ساده و طیف محدودی از رنگ ها (سفید ، سایه های خاکستری ، سیاه) بر خلوص بلوری محصول و ظرافت و سبک یک رویکرد گرافیکی مینیمالیستی تأکید می کند.

اسکیت برای برف نرم و سخت

Snowskate

اسکیت برای برف نرم و سخت اسکیت برفی اصلی در اینجا با طراحی کاملاً جدید و کاربردی ارائه شده است - در چوب چوب چوب سخت و با دونده های استنلس استیل. یک مزیت این است که می توان از چکمه های چرمی سنتی با پاشنه استفاده کرد ، و به همین ترتیب تقاضای کفش مخصوص کفش وجود ندارد. نکته اصلی تمرین اسکیت ، تکنیک کراوات آسان است ، زیرا طراحی و ساخت با ترکیب خوبی به عرض و ارتفاع اسکیت بهینه می شوند. عامل تعیین کننده دیگر ، عرض دونده هایی است که اسکیت مدیریت را بر روی برف جامد یا سخت بهینه می کنند. دونده ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و مجهز به پیچ های فرو رفته است.

مهمان نوازی استادیوم

San Siro Stadium Sky Lounge

مهمان نوازی استادیوم پروژه سالن های جدید Sky فقط اولین گام از برنامه بزرگ بازسازی است که AC میلان و FC Internazionale به همراه شهرداری میلان با هدف تبدیل ورزشگاه سن سیرو در یک تسهیلات چند منظوره قادر به میزبانی همه هستند. رویدادهای مهمی که Milano در جریان EXPO 2015 با آن روبرو خواهد شد. پس از موفقیت پروژه Skybox ، Ragazzi & Partners ایده ایجاد مفهوم جدیدی از فضاهای مهمان نوازی را در بالای غرفه بزرگ استادیوم سن سیرو انجام داده است.