مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای

NiceDice

سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای NiceDice-System اولین آداپتور چند منظوره در صنعت دوربین است. اتصال تجهیزات با استانداردهای مختلف نصب از مارک های مختلف - از قبیل چراغ ها ، مانیتورها ، میکروفون ها و فرستنده ها - به دوربین دقیقاً مطابق شرایط لازم ، کاملاً لذت بخش است. حتی با تهیه آداپتور جدید ، حتی استانداردهای نصب جدید در حال توسعه یا تجهیزات تازه خریداری شده می توانند به راحتی در سیستم ND ادغام شوند.

پشت بام بار رستوران

The Atticum

پشت بام بار رستوران جذابیت یک رستوران در یک محیط صنعتی باید در معماری و مبلمان منعکس شود. گچ آهکی سیاه و خاکستری که به طور ویژه برای این پروژه ساخته شده است، یکی از دلایل این امر است. ساختار منحصر به فرد و خشن آن از تمام اتاق ها عبور می کند. در اجرای دقیق از موادی مانند فولاد خام به عمد استفاده شده است که درزهای جوشکاری و آثار سنگ زنی آن باقی مانده است. این تصور با انتخاب پنجره های مونتین پشتیبانی می شود. این عناصر سرد با چوب گرم بلوط، پارکت شاه ماهی با دست و دیوار کاملاً کاشته شده در تضاد قرار می گیرند.

لامپ

vanory Estelle

لامپ استل طراحی کلاسیک را در قالب یک بدنه شیشه ای استوانه ای و دست ساز با فناوری نورپردازی خلاقانه ترکیب می کند که جلوه های نورپردازی سه بعدی را بر روی آباژور پارچه ای ایجاد می کند. استل که عمداً برای تبدیل حالات نورپردازی به یک تجربه احساسی طراحی شده است، تنوع بی‌نهایتی از حالت‌های ایستا و پویا را ارائه می‌کند که انواع رنگ‌ها و انتقال‌ها را تولید می‌کند، که از طریق یک پنل لمسی روی لامپ یا یک برنامه تلفن هوشمند کنترل می‌شود.

آلاچیق متحرک

Three cubes in the forest

آلاچیق متحرک سه مکعب دستگاهی با خواص و کارکردهای مختلف (تجهیزات زمین بازی برای کودکان، مبلمان عمومی، اشیاء هنری، اتاق‌های مراقبه، باغ‌ها، مکان‌های استراحت کوچک، اتاق‌های انتظار، صندلی‌های با سقف) هستند و می‌توانند تجربیات فضایی تازه‌ای را برای افراد به ارمغان بیاورند. به دلیل اندازه و شکل، سه مکعب را می توان به راحتی با یک کامیون حمل کرد. از نظر اندازه، نصب (شیب)، سطوح صندلی، پنجره ها و غیره، هر مکعب به طور مشخص طراحی شده است. سه مکعب به حداقل فضاهای سنتی ژاپنی مانند اتاق های مراسم چای، با تنوع و تحرک اشاره دارد.

مجموعه چند منظوره

Crab Houses

مجموعه چند منظوره در دشت وسیع دشت سیلزی، یک کوه جادویی به تنهایی، پوشیده از مه اسرارآمیز، بر فراز شهر زیبای سوبوتکا قرار دارد. در آنجا، در میان مناظر طبیعی و مکان افسانه‌ای، مجموعه خرچنگ‌ها: یک مرکز تحقیقاتی، برنامه‌ریزی شده است. به عنوان بخشی از پروژه احیای شهر، قرار است خلاقیت و نوآوری آزاد شود. این مکان دانشمندان، هنرمندان و جامعه محلی را گرد هم می آورد. شکل غرفه‌ها از ورود خرچنگ‌ها به دریای مواج علف الهام گرفته شده است. آنها در شب روشن خواهند شد، مانند کرم شب تاب که بر فراز شهر شناور هستند.

جدول

la SINFONIA de los ARBOLES

جدول جدول la SINFONIA de los ARBOLES جستجویی برای شعر در طراحی است... جنگلی که از زمین دیده می شود مانند ستون هایی است که در آسمان محو می شوند. ما نمی توانیم آنها را از بالا ببینیم. جنگل از دید یک پرنده شبیه یک فرش صاف است. عمودی به افقی تبدیل می شود و همچنان در دوگانگی خود یکپارچه می ماند. به همین ترتیب، جدول SINFONIA de los ARBOLES، شاخه‌های درختان را به ذهن متبادر می‌کند که پایه‌ای پایدار برای صفحه‌ای ظریف تشکیل می‌دهند که نیروی گرانش را به چالش می‌کشد. فقط اینجا و آنجا پرتوهای خورشید از میان شاخه های درختان سوسو می زند.