مجله طراحی
مجله طراحی
دفتر

The Duplicated Edge

دفتر The Duplicated Edge طرحی برای مدرسه آماده سازی ماهواره Toshin در کاوانیشی ژاپن است. مدرسه خواستار پذیرایی ، مشاوره و کنفرانس جدید در یک اتاق باریک 110 مترمربع با سقف کم بود. این طرح فضای باز را نشان می دهد که توسط یک مثلث تیز و پذیرنده اطلاعات تیز تقسیم فضا را به اشخاص کاربردی تقسیم می کند. پیشخوان در یک ورق فلزی سفید به تدریج صعودی پوشانده شده است. این ترکیب توسط آینه های موجود در دیواره حیاط خلوت و یک پانل آلومینیومی بازتابنده روی سقف کپی می شود که فضا را در ابعاد وسیع تر گسترش می دهد.

اتاق نمایش

Origami Ark

اتاق نمایش غرفه چرمی اوریگامی Ark یا Sun Show یک نمایشگاه برای تولید چرم سانشو در هیمجی ژاپن است. چالش ایجاد فضایی بود که بتواند بیش از 3000 محصول را در یک منطقه بسیار محدود به نمایش بگذارد و مشتری را در بازدید از ویترین سالن ، تنوع عظیم محصولات را درک کند. اوریگامی آرک از 83 واحد کوچک از 1.5x1.5x2 m3 در کنار هم بطور نامنظم برای ایجاد یک پیچ و خم بزرگ سه بعدی استفاده می کند و بازدید کننده و تجربه مشابه کاوش در یک سالن جنگل را فراهم می کند.

ساختمان اداری

The PolyCuboid

ساختمان اداری PolyCuboid ساختمان مرکزی برای TIA است ، شرکتی که خدمات بیمه ای ارائه می دهد. طبقه اول توسط محدوده سایت و لوله آب به قطر 700 میلی متر که از زیرزمین سایت عبور می کند شکل گرفته و فضای بنیاد را محدود می کند. ساختار فلزی در بلوکهای متنوع ترکیب ترکیب می شود. ستون ها و پرتوهای از نحو فضا ناپدید می شوند و تصور یک شی را نشان می دهند و در عین حال نمای ساختمان را از بین می برند. طراحی حجمی از لوگوی TIA الهام گرفته شده است که خود ساختمان را به یک نماد نمایندگی شرکت تبدیل می کند.

مدرسه

Kawaii : Cute

مدرسه این مدرسه آماده سازی ماهواره Toshin که در محوطه دبیرستان های دختران همسایه قرار دارد ، محاصره شده است و از یک موقعیت استراتژیک خود در یک خیابان خرید شلوغ برای نمایش یک طراحی آموزشی منحصر به فرد استفاده می کند. طراحی با تطبیق راحتی برای مطالعات سخت و یک فضای آرام برای تفریح ، طبیعت زنانه کاربران را ترویج می کند و یک ماده جایگزین برای مفهوم انتزاعی "کاوایی" که تا حد زیادی توسط دانش آموزان مدرسه استفاده می شود ، ارائه می دهد. اتاق های کلاس ها و کلاس های این مدرسه شکل خانه بام هشت ضلعی را نشان می دهد که در کتاب عکس کودکان نشان داده شده است.

کلینیک ارولوژی

The Panelarium

کلینیک ارولوژی Panelarium فضای کلینیک جدیدی برای دکتر ماتسوبارا است که یکی از معدود جراحانی است که مجبور به اجرای سیستم های جراحی رباتیک داوینچی است. این طراحی از دنیای دیجیتال الهام گرفته شده است. اجزای سیستم دودویی 0 و 1 در فضای سفید درون یابی شده و توسط تابلوهایی که از دیوارها و سقف خارج می شوند ، تجسم یافته اند. طبقه نیز از همان جنبه طراحی پیروی می کند. پانل ها اگرچه از نظر تصادفی عملکردی دارند اما به علائم ، نیمکت ها ، پیشخوان ها ، قفسه های کتاب و حتی دستگیره های درها تبدیل می شوند ، و از همه مهمتر چشم پرده ها که حداقل حفظ حریم خصوصی برای بیماران است.

رستوران و فروشگاه Udon

Inami Koro

رستوران و فروشگاه Udon چگونه معماری می تواند نمایانگر یک مفهوم آشپزی باشد؟ Edge of the Wood تلاشی برای پاسخ به این سوال است. اینامی کورو در حالی که تکنیک های متداول را برای تهیه آماده می کند ، در حال بازتولید ظرف سنتی ژاپنی اودون است. ساختمان جدید با تجدید نظر در ساخت و سازهای چوبی سنتی ژاپن ، رویکرد آنها را بازتاب می دهد. تمام خطوط کانتور که شکل ساختمان را بیان می کنند ساده شده اند. این شامل قاب شیشه ای است که درون ستون های چوبی نازک پنهان شده است ، شیب سقف و سقف چرخانده شده و لبه های دیواره های عمودی همگی توسط یک خط واحد بیان می شوند.