مجله طراحی
مجله طراحی
ویلا

One Jiyang Lake

ویلا این یک ویلای خصوصی است که در جنوب چین واقع شده است ، جایی که طراحان برای انجام طراحی ، تئوری ذن بودیسم را در عمل می گیرند. با رها کردن غیر ضروری و استفاده از مواد طبیعی ، بصری و روش های طراحی مختصر ، طراحان یک فضای زندگی ساده و آرام ، آرام و راحت معاصر شرقی را ایجاد کردند. فضای زندگی راحت معاصر شرقی از همان زبان طراحی ساده مانند مبلمان مدرن با کیفیت بالا و مدرن ایتالیایی برای فضای داخلی استفاده می کند.

کلینیک زیبایی پزشکی

Chun Shi

کلینیک زیبایی پزشکی کانسپت طراحی پشت این پروژه "یک کلینیک بر خلاف یک کلینیک" است و از برخی از گالری های هنری کوچک اما زیبا الهام گرفته شده است و طراحان امیدوارند که این کلینیک پزشکی دارای خلق و خوی گالری باشد. از این طریق میهمانان می توانند زیبایی ظریف و یک فضای آرام را احساس کنند ، نه یک محیط بالینی استرس زا. آنها یک ورودی تاج و یک استخر لبه بی نهایت اضافه کردند. استخر بصری با دریاچه ارتباط برقرار می کند و نمایانگر معماری و نور روز است و میهمانان را به خود جلب می کند.

سالن تجاری

Rublev

سالن تجاری طراحی سالن از ساختگرایی روسیه ، برج تاتلین و فرهنگ روسی الهام گرفته شده است. از برج های اتحادیه ای به عنوان چشمگیر در سالن استفاده می شود ، این کار برای ایجاد فضاهای مختلف در منطقه سالن به عنوان نوعی منطقه بندی خاص است. به دلیل گنبدهای گرد به شکل اتاق استراحت یک منطقه راحت با مناطق مختلف با ظرفیت کلی 460 صندلی است. این منطقه با نوع صندلی های مختلف ، برای ناهار خوری دیده می شود. کار کردن؛ آسایش و آرامش گنبدهای نور دور که در سقف شکل یافته موج دار قرار گرفته اند دارای نورپردازی پویا هستند که در طول روز تغییر می کند.

خانه مسکونی

SV Villa

خانه مسکونی فرضیه SV Villa برای زندگی در شهری با امتیازات حومه شهر و همچنین طراحی مدرن است. این سایت با نماهای غیرقابل مقایسه از شهر بارسلونا ، کوه Montjuic و دریای مدیترانه در پس زمینه ، شرایط روشنایی غیرمعمول را ایجاد می کند. این خانه ضمن حفظ سطح بسیار بالایی از زیبایی شناسی ، روی مواد محلی و روشهای تولید سنتی متمرکز است. این خانه ای است که از سایت خود دارای حساسیت و احترام است

واحدهای مسکن

The Square

واحدهای مسکن ایده طراحی مطالعه روابط معماری بین اشکال مختلفی است که برای ایجاد واحدهای متحرک در کنار هم قرار گرفته اند. این پروژه شامل 6 واحد است که هر یک از آنها 2 کانتینر حمل و نقل بر روی یکدیگر تشکیل شده است که یک توده L شکل را تشکیل می دهد این واحدهای L شکل در موقعیت های با هم تداخل دارند و Voids و Solid را ایجاد می کنند تا احساس حرکت و ایجاد حرکت روزانه و تأمین نور روز کافی و تهویه مناسب را داشته باشند. محیط. هدف اصلی طراحی ایجاد خانه ای کوچک برای کسانی بود که شب را در خیابان ها می گذرانند بدون خانه و سرپناهی.

رستوران چینی

Ben Ran

رستوران چینی بن ران رستوران چینی با هنرمندی هماهنگ است که در یک هتل لوکس ، وانگوه Eminent ، مالزی واقع شده است. طراح از درون گرا و مختصر بودن تکنیک های سبک شرقی برای ایجاد یک سلیقه واقعی ، فرهنگ و روح رستوران استفاده می کند. این سمبل شفافیت ذهنی است ، سعادتمندان را رها کنید و به بازگشت طبیعی و ساده به ذهن اصلی دست پیدا کنید. فضای داخلی طبیعی و ناخوشایند است. با استفاده از مفهوم باستانی همچنین همزمان با نام رستوران بن ران ، به معنی اصلی و طبیعت است. رستوران تقریباً 4088 فوت مربع است.