مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران و فروشگاه Udon

Inami Koro

رستوران و فروشگاه Udon چگونه معماری می تواند نمایانگر یک مفهوم آشپزی باشد؟ Edge of the Wood تلاشی برای پاسخ به این سوال است. اینامی کورو در حالی که تکنیک های متداول را برای تهیه آماده می کند ، در حال بازتولید ظرف سنتی ژاپنی اودون است. ساختمان جدید با تجدید نظر در ساخت و سازهای چوبی سنتی ژاپن ، رویکرد آنها را بازتاب می دهد. تمام خطوط کانتور که شکل ساختمان را بیان می کنند ساده شده اند. این شامل قاب شیشه ای است که درون ستون های چوبی نازک پنهان شده است ، شیب سقف و سقف چرخانده شده و لبه های دیواره های عمودی همگی توسط یک خط واحد بیان می شوند.

داروخانه

The Cutting Edge

داروخانه برش Edge یک داروخانه توزیع کننده مربوط به بیمارستان عمومی همجوار Daiichi در شهر Himeji ، ژاپن است. در این نوع داروخانه ها مشتری از نظر نوع خرده فروشی به محصولات مستقیم دسترسی ندارد. در عوض داروهای وی پس از ارائه نسخه پزشکی توسط داروساز در حیاط خانه تهیه می شوند. این ساختمان جدید برای معرفی تصویر بیمارستان با معرفی تصویر تیز و تیز مطابق با یک فناوری پیشرفته پزشکی طراحی شده است. این نتیجه در یک فضای مینیمالیستی اما کاملاً کاربردی سفید ایجاد می کند.

رستوران چینی

Pekin Kaku

رستوران چینی مرمت و بازسازی جدید رستوران پکن-کاکو تفسیری مجذوب از آنچه می تواند یک رستوران به سبک پکن باشد ، ارائه می دهد و طرح سنتی و زیبایی تزئینی را به نفع معماری ساده تر رد می کند. این سقف دارای یک Red Aurora است که با استفاده از پرده های رشته ای به طول 80 متر ایجاد شده است ، در حالی که دیوارها در آجرهای سنتی تیره شانگهای درمان می شوند. عناصر فرهنگی از میراث هزاره چینی از جمله جنگجویان ترااکوتا ، خرگوش سرخ و سرامیک های چینی در یک نمایشگر مینیمالیستی برجسته شد و یک رویکرد متضاد برای عناصر تزئینی ارائه داد.

رستوران ژاپنی

Moritomi

رستوران ژاپنی نقل مکان از Moritomi ، رستوران ارائه غذاهای ژاپنی ، در کنار میراث جهانی قلعه Himeji به بررسی روابط بین مادیات ، شکل و تفسیر معماری سنتی است. در فضای جدید سعی شده است الگوی استحکامات قلعه قلعه در مواد مختلفی از جمله سنگهای زبر و جلا ، فولاد روکش شده با اکسید سیاه و تشک های تاتامی باز تولید شود. کف ساخته شده در شن های کوچک با پوشش رزین نشان دهنده قشر قلعه است. دو رنگ ، سفید و سیاه ، مانند آب از بیرون جریان دارد و با عبور از مشبک چوبی تزئین شده درب ورودی ، به سالن پذیرایی می رسد.

اقامتگاه خانوادگی

Sleeve House

اقامتگاه خانوادگی این خانه واقعاً بی نظیر توسط معمار و دانشمند برجسته آدام دایم طراحی شده و اخیراً در مسابقه سال ساخت ساختمان سال معماران آمریکایی-معماران مقام دوم را به دست آورد. خانه 3-BR / 2.5 حمام در چمنزارهای روباز و روتختی قرار گرفته است ، در محیطی که خصوصیات آن را حفظ می کند ، و همچنین نمای چشمگیر دره و کوه. همانطور که عملی است ، ساختار به صورت نمودار به صورت دو جلد مانند آستین تقاطع درک شده است. نمای چوب پایدار با روکش چرمی ، بافتی خشن و آب و هوا را به خانه می دهد ، تفسیری مجدد از انبارهای قدیمی در دره هادسون.

فضای هنری

Surely

فضای هنری این یک هنر است ، گاه به گاه و خرده فروشی همه در یک فضا با هم ترکیب می شوند. از آنجا که این معماری که یک کارخانه تولید قلاب جانبی کشور است ، کار می کند. کل ساختمان ، بافت شفاف دیوار را حفظ می کند ، به عنوان یک بافت لایه ای فضا ، تضاد متفاوتی با خارج ایجاد می کند ، همچنین یک تجربه فضایی را ایجاد می کند. دکوراسیون بیش از حد سخت را رها کنید ، از برخی دکوراسیون نرم برای نمایش استفاده کنید که احساس آرامش ایجاد می کند. تضاد بین ایجاد و مرحله اولیه برای توسعه پایدار فضا در آینده انعطاف پذیرتر است.