مجله طراحی
مجله طراحی
نوسازی هتل

Renovated Fisherman's House

نوسازی هتل هتل SIXX در دهکده Houhai خلیج Haitang در سانیا واقع شده است. دریای جنوبی چین 10 متر با هتل فاصله دارد و هوهه به عنوان بهشت گشت و گذار در چین معروف است. این معمار با تقویت ساختار قدیمی و بازسازی فضای داخل ، ساختمان سه طبقه اصلی را که سالها برای خانواده ماهیگیران محلی در آن سرو می شود ، به یک هتل تفریحی با موضوع گشت و گذار تبدیل کرد.

اقامت آخر هفته

Cliff House

اقامت آخر هفته این یک کابین ماهیگیری با چشم انداز کوه ، در ساحل رودخانه بهشت ('Tenkawa' به زبان ژاپنی) است. ساخته شده از بتن مسلح ، شکل یک لوله ساده به طول شش متر است. انتهای کنار جاده لوله ضد وزن و لنگر انداخته شده در اعماق زمین است ، به طوری که از طرف بانک بصورت افقی امتداد می یابد و بالای آب آویزان می شود. طراحی ساده است ، فضای داخلی جادار است و عرشه کنار رودخانه به آسمان ، کوه و رودخانه باز است. ساخته شده در زیر سطح جاده ، فقط سقف کابین ، از کنار جاده قابل مشاهده است ، بنابراین ساخت و ساز مانع از مشاهده نیست.

طراحی داخلی کتابخانه

Veranda on a Roof

طراحی داخلی کتابخانه کالپاک شاه از استودیو کورس سطح بالایی یک آپارتمان پنت هاوس را در پونه ، غرب هند بازسازی کرده است و می تواند اتاق هایی را در فضای باز و سرپوشیده ایجاد کند که یک باغ پشت بام را احاطه کرده است. استودیوی محلی ، که در پونا نیز مستقر است ، هدف از این کار را تبدیل کردن طبقه بالا به کار رفته خانه به منطقه ای شبیه به ایوان های یک خانه سنتی هندی است.

هتل

Shang Ju

هتل با تعریف زیبایی از طبیعت و زیبایی های بشریت ، تعریف هتل City Resort ، واضح است که با هتل های محلی تفاوت دارد. همراه با فرهنگ محلی و عادات زندگی ، ظرافت و قافیه را به اتاق های مهمان اضافه کنید و تجربیات مختلف زندگی را ارائه دهید. کار آرام و سخت از تعطیلات ، پر از ظرافت ، زندگی پاک و نرم است. حالت ذهنی را که ذهن را پنهان می کند ، برگردانید و بگذارید میهمانان در آرامش شهر قدم بزنند.

طراحی داخلی مهمانخانه

The MeetNi

طراحی داخلی مهمانخانه از نظر عناصر طراحی ، قرار نیست پیچیده یا مینیمالیستی باشد. رنگ ساده چینی را به عنوان پایه می گیرد ، اما از رنگ بافتی برای خالی ماندن فضای استفاده می کند ، که برداشت هنری شرقی را در راستای زیبایی شناسی مدرن شکل می دهد. مبلمان منزل مدرن اومانیستی و تزئینات سنتی با داستانهای تاریخی به نظر می رسد دیالوگ های باستانی و مدرن در فضا جریان دارد ، با جذابیتی که از اوقات فراغت باستانی برخوردار است.

طراحی داخلی هتل

New Beacon

طراحی داخلی هتل فضا ظرف است. طراح عناصر احساسی و فضایی را درون آن تزریق می کند. طراح با ترکیب ویژگی های فضا نورمنون ، طرز تهیه مسیر فضا ، کسر از احساسات به دنباله را تکمیل می کند ، و سپس یک داستان کامل را شکل می دهد. احساسات انسانی به طور طبیعی از طریق تجربه رسوب و تعالی می یابد. از تکنیک های مدرن برای استعاره فرهنگ شهر باستانی استفاده می کند ، و حکمت زیبایی شناختی را برای هزاران سال نشان می دهد. این طرح ، به عنوان تماشاگر ، به آهستگی می گوید كه چگونه یك شهر زندگی انسانی معاصر را با زمینه خود تغذیه می كند.