مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز یادگیری

STARLIT

مرکز یادگیری مرکز یادگیری Starlit به منظور ارائه آموزش عملکرد در محیط یادگیری آرام برای کودکان 2-6 ساله طراحی شده است. کودکان در هنگ کنگ تحت فشار زیاد تحصیل می کنند. به منظور توانمندسازی شکل و مکان از طریق طرح و متناسب با برنامه های مختلف ، ما از برنامه ریزی شهر رم باستان استفاده می کنیم. عناصر دایره ای در امتداد پرتوهای بازوها در چیدمان محورها متداول هستند تا کلاس و استودیوهای بین دو بال مجزا را زنجیره کنند. این مرکز یادگیری برای ایجاد یک فضای یادگیری لذت بخش با حداکثر فضای طراحی شده است.

طراحی دفتر

Brockman

طراحی دفتر به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در تجارت معدن ، کارآیی و بهره وری جنبه های اصلی در روال تجارت است. این طرح در ابتدا از طبیعت الهام گرفته شده بود. الهام بخش دیگری که در طراحی مشهود است ، تأکید بر هندسه است. این عناصر اصلی در خط مقدم طرح ها قرار داشتند و از این طریق بصری از طریق استفاده از درک هندسی و روانی شکل و مکان ترجمه شدند. در حفظ اعتبار و شهرت ساختمان تجاری در سطح جهانی ، یک عرصه شرکتی منحصر به فرد با استفاده از شیشه و فولاد متولد می شود.

رستوران باربیکیو

Grill

رستوران باربیکیو محدوده این پروژه در حال بازسازی فروشگاه تعمیر موتور سیکلت 72 متر مربعی موجود در یک رستوران جدید باربیک است. دامنه کار شامل طراحی مجدد کاملی از فضای بیرونی و داخلی است. نمای بیرونی از یک جفت مشبک باربیکی با طرح ساده رنگ سیاه و سفید از ذغال الهام گرفته شده است. یكی از چالش های این پروژه ، قرار دادن نیازهای برنامه نویسی تهاجمی (40 صندلی در منطقه ناهار خوری) در چنین فضای كوچك است. علاوه بر این ، ما باید با بودجه کمی غیرمعمول (40،000 دلار آمریکا) کار کنیم ، که شامل همه واحدهای جدید HVAC و یک آشپزخانه تجاری جدید است.

اقامت

Cheung's Residence

اقامت این اقامتگاه با سادگی ، باز بودن و نور طبیعی در ذهن طراحی شده است. ردپای ساختمان منعکس کننده محدودیت سایت موجود است و منظور از بیان رسمی تمیز و ساده است. یک دهلیز و بالکن در ضلع شمالی ساختمان واقع شده است که ورودی و فضای ناهار خوری را روشن می کند. پنجره های کشویی در انتهای جنوبی ساختمان که اتاق نشیمن و آشپزخانه برای به حداکثر رساندن نورهای طبیعی و ایجاد انعطاف پذیری مکانی تهیه شده اند ، ارائه شده است. برای تقویت هرچه بیشتر ایده های طراحی ، چراغ های سبک در سراسر ساختمان ارائه شده است.

مرکز اطلاعات موقت

Temporary Information Pavilion

مرکز اطلاعات موقت این پروژه یک غرفه موقت مخلوط در Trafalgar ، لندن برای توابع و رویدادهای مختلف است. ساختار پیشنهادی با استفاده از بازیافت ظروف حمل و نقل به عنوان ماده اولیه ساختمانی ، بر مفهوم "موقتی بودن" تأکید می کند. طبیعت فلزی آن به معنای ایجاد رابطه متضاد با ساختمان موجود است که ماهیت انتقال مفهوم را تقویت می کند. همچنین بیان رسمی ساختمان به صورت تصادفی سازماندهی و مرتب شده است و یک نشانه موقت را در سایت ایجاد می کند تا در طول عمر کوتاه ساختمان ، تعامل بصری را به خود جلب کند.

نمایشگاه ، خرده فروشی ، کتابفروشی

World Kids Books

نمایشگاه ، خرده فروشی ، کتابفروشی RED BOX ID با الهام از یک شرکت محلی برای ایجاد یک کتابفروشی پایدار و کاملاً عملی بر روی یک ردپای کوچک ، از مفهوم "کتاب باز" برای طراحی یک تجربه خرده فروشی کاملاً جدید که از جامعه محلی پشتیبانی می کند استفاده کرد. کتاب های World Kids Books واقع در ونکوور ، کانادا ، اولین نمایشگاه است ، فروشگاه های خرده فروشی دوم و یک فروشگاه اینترنتی سوم. کنتراست جسورانه ، تقارن ، ریتم و موسیقی پاپ رنگ افراد را به خود جلب می کند و فضایی پویا و سرگرم کننده را ایجاد می کند. این یک مثال عالی از چگونگی تقویت ایده ایده کسب و کار از طریق طراحی داخلی است.