مجله طراحی
مجله طراحی
خانه مسکونی

DA AN H HOUSE

خانه مسکونی این یک اقامتگاه شخصی سازی شده بر اساس کاربران است. فضای آزاد سرپوشیده اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری و فضای مطالعه را از طریق جریان ترافیک آزادی متصل می کند ، و همچنین از بالکن فضای سبز و روشنایی را به ارمغان می آورد. دروازه اختصاصی حیوان خانگی را می توانید در اتاق هر یک از اعضای خانواده پیدا کنید. جریان ترافیک مسطح و بدون تردد به دلیل طراحی کمتر از درب است. تأکید طرح های فوق به منظور برآورده کردن عادت های کاربر ، ترکیب ارگونومیک و خلاق ایده ها طراحی شده است.

سالن زیبایی

Shokrniya

سالن زیبایی این طراح با هدف ایجاد یک محیط لوکس و الهام بخش و تولید فضاهای مجزا با کارکردهای مختلف که در عین حال بخش هایی از یک ساختار کامل هستند رنگ بژ به عنوان یکی از رنگ های لوکس ایران برای توسعه ایده پروژه انتخاب شد. فضاها به صورت جعبه در 2 رنگ ظاهر می شوند. این جعبه ها بسته و یا نیمه بسته و بدون هرگونه مزاحمت آکوستیک و بویایی هستند. مشتری فضای کافی برای تجربه یک راهپیمایی خصوصی خواهد داشت. رنگ برای مواد دیگر چالش های مهم بود.

رستوران

MouMou Club

رستوران طراحی رستوران که شابو شابو است ، از رنگ های چوبی ، قرمز و سفید استفاده می کند تا یک احساس سنتی را ارائه دهد. استفاده از خطوط کانتور ساده باعث می شود توجه بصری مشتریان به پیام های غذایی و رژیم های نمایش داده شده حفظ شود. از آنجا که کیفیت مواد غذایی یک نگرانی اصلی است ، رستوران با عناصر بازار غذای تازه چیدمان است. مصالح ساختمانی مانند دیوارهای سیمانی و کف برای ساختن پیش زمینه بازار یک پیشخوان بزرگ مواد غذایی تازه استفاده می شود. این مجموعه فعالیتهای خرید واقعی بازار را شبیه سازی می کند که در آن مشتریان می توانند کیفیت مواد غذایی را قبل از انتخاب ببینند.

فروشگاه هنر

Kuriosity

فروشگاه هنر Kuriosity شامل یک بستر خرده فروشی آنلاین است که با اولین فروشگاه فیزیکی انتخابی از مد ، طراحی ، محصولات دست ساز و کارهای هنری در ارتباط است. Kuriosity بیشتر از یک فروشگاه خرده فروشی معمولی ، به عنوان یک تجربه سرپیچی از کشف طراحی شده است که در آن محصولات با نمایش یک لایه اضافی از رسانه های تعاملی غنی برای جذب و تعامل با مشتری استفاده می شود. نمایشگر پنجره جعبه بی نهایت نمادین Kuriosity رنگ را به خود جلب می کند و هنگامی که مشتریان با آن قدم می زنند ، محصولات پنهان شده در جعبه های موجود در پشت درگاه شیشه ای بی نهایت به نظر می رسد و دعوت آنها برای قدم گذاشتن در آن می شود.

ساختمان مختلط

GAIA

ساختمان مختلط گایا در نزدیکی ساختمان جدید دولت پیشنهادی واقع شده است که شامل ایست مترو ، یک مرکز خرید بزرگ و مهمترین پارک شهری این شهر است. این ساختمان مختلط با حرکت مجسمه سازی خود به عنوان یک جذابیت خلاق برای ساکنان دفاتر و همچنین فضاهای مسکونی عمل می کند. این امر به یک هم افزایی اصلاح شده بین شهر و ساختمان نیاز دارد. برنامه نویسی متنوع به طور فعال پارچه محلی را در طول روز درگیر می کند ، و تبدیل به یک کاتالیزور برای آنچه به ناچار به زودی کانون خواهد شد بود.

دفتر فروش

The Curtain

دفتر فروش طراحی این پروژه یک رویکرد منحصر به فرد برای استفاده از فلز مش به عنوان راه حل برای اهداف عملی و زیبایی شناسی دارد. فلز مش شفاف ، لایه ای از پرده ایجاد می کند که می تواند مرز فضای داخلی و فضای باز - فضای خاکستری را محو کند. عمق فضای ایجاد شده توسط پرده شفاف ، سطح بالایی از کیفیت فضایی را ایجاد می کند. فولاد ضد زنگ جلا فلز مش در شرایط آب و هوایی مختلف و دوره های مختلف روز متفاوت است. بازتاب و شفاف مش با چشم انداز زیبا فضای ZEN به سبک چینی را ایجاد می کند.