مجله طراحی
مجله طراحی
اقامتگاه

nature

اقامتگاه این خانه برای یک زن و شوهر طراحی شده است. بازگشت به طبیعت. مردم مایل به بیرون رفتن بیشتر ، بیرون از خانه بودن یا اجازه دادن به طبیعت بخشی از زندگی خود هستند تا طبیعت را برای غنی سازی واژگان خانه فراهم کند. نگران نباشید ، طبیعت را در آن جا بگذارید و سوار آن شوید. عناصر غنی و متنوع ، نشان می دهد که چگونه جدایی می تواند در کنار پیچیدگی متراکم وجود داشته باشد ، دقیقاً مانند چندین جنبه گل ، که در نهایت خود را ارائه می دهند ، پس از تفکر زیاد به انتخاب نهایی می پردازند.

فضای اداری

Samlee

فضای اداری بدون داشتن جزئیات جزئی ، دفتر Samlee توسط یک زیبایی شناسی شرقی ساده طراحی شده است. این مفهوم با شهر در حال توسعه سریع مطابقت دارد. در این جامعه اطلاعاتی بسیار پرتحرک ، پروژه روابط متقابل بین شهر ، محل کار و مردم را ارائه می دهد - نوعی رابطه صمیمانه فعالیت و بی تحرکی. روکش شفاف؛ نفوذ خالی.

خوابگاه دانشجویی

Koza Ipek Loft

خوابگاه دانشجویی Koza Ipek Loft توسط استودیوی craft312 به عنوان مهمانخانه دانشجویی و مرکز جوانان با ظرفیت 240 تختخواب در 8000 متر مربع طراحی شده است. به طور کلی ، ورود به مهمانسرا ، دسترسی به مراکز جوانان ، رستوران ، سالن کنفرانس و صندلی غذا ، سالنهای مطالعه ، اتاقها و دفاتر اداری در چند طبقه 12 ساختمان متشکل از یک ساختمان نوآورانه ، مدرن و فضاهای راحت برای زندگی طراحی شده است. اتاقها برای 2 نفر در سلولهای اصلی که طبق هر طبقه مرتب شده اند ، از دو محفظه و 24 نفر استفاده می کنند.

ساختمان اداری

Jansen Campus

ساختمان اداری این ساختمان علاوه بر جدید جالب توجه به خط آسمان ، پیوند منطقه صنعتی و شهر قدیمی را به خود گرفته و اشکال مثلثی آن را از سقفهای زیر زمینی سنتی اوبرریت گرفته است. این پروژه فن آوری های نوآورانه را در بر می گیرد ، شامل جزئیات و مواد جدیدی می شود و استانداردهای دقیق ساختمانی "Minergie" سوئیسی را رعایت می کند. نما پوشیده شده از توری سوراخ شده از پیش تصفیه شده Rheinzink است که باعث افزایش تراکم زنگ ساختمانهای چوبی اطراف آن می شود. فضاهای کاری سفارشی دارای نقشه باز است و هندسه ساختمان نمای چشمگیر به Rheintal را نشان می دهد.

نمایشگاه

Segmentation

نمایشگاه خطوط نرم کفش را نمی توان هنگام تفسیر مکان نادیده گرفت. به نمایندگی از سایر کفش های ظریف گروهی که در این مکان نمایش داده می شوند ، سقف لایه دوم و هشت جزء نورپردازی طراحی اختصاصی ، ضمن ایجاد خلق و خوی ، در عین حال خود را با خط آمورف در این مکان احساس راحتی کنید.

نمایشگاه

CHAMELEON

نمایشگاه موضوع سالن ، فناوری ارائه دهنده خدمات در نمایشگاه است. خطوط فنی در سقف و دیوارها ، به عنوان بیان فن آوری کفش هایی که در تمام سالن های نمایش به نمایش در می آیند ، واردات و ساخت در کارخانه ای که در کنار ساختمان است ، می باشد. با فرم آزاد ، در حالی که به صورت ایده آل جمع می شوند ، از فناوری CAD-CAM استفاده کنید. باریسول که در فرانسه تولید می کند ، مبلمان لاک ال سی دی تولید شده در طرف اروپای استانبول ، سیستم های RGB Led که در سمت آسیا استانبول تولید می شوند ، بدون اندازه گیری و تمرین در سقف معلق .