مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه تهویه هوا

Midea Sensia HW

دستگاه تهویه هوا Midea Sensia کیفیت زندگی و روشی ابتکاری برای افشای شیء دکوراسیون را ارتقا می بخشد. علاوه بر بهره وری جریان هوا و سکوت ، صفحه نمایش لمسی نوآورانه ای را ارائه می دهد که به توابع و رنگ ها و شدت صاعقه دسترسی می دهد. رنگ درمانی به فرایند ضد استرس کمک می کند ، محصولات نوآورانه را به هر دو روش ، رفاه و زیبایی شناسی ترجیح می دهد. شکل های آن علاوه بر زیبایی شناسی متفاوت ، فضای داخلی خانه را هم با ظرافت و هم با سبک ادغام می کند و خانه را با نور غیرمستقیم ارزیابی می کند.

میز

Duoo

میز میز Duoo تمایل به بیان شخصیت از طریق مینیمالیسم اشکال است. خطوط افقی نازک آن و پاهای فلزی زاویه دار ، تصویری بصری قدرتمند ایجاد می کنند. قفسه فوقانی به شما امکان می دهد لوازم التحریر را قرار دهید تا در هنگام کار مزاحم نشود. یک سینی پنهان روی سطح برای اتصال وسایل ، زیبایی شناسی تمیز را حفظ می کند. میز ساخته شده از روکش طبیعی ، گرمای بافت چوب طبیعی را به همراه دارد. این میز به لطف مصالح ، کارایی و کاربردی که با زیبایی شناسی اشکال منظم و سخت ترکیب شده اند ، تعادل بی عیب و نقص را حفظ می کند.

دستگاه ماکارونی خانگی

Hidro Mamma Mia

دستگاه ماکارونی خانگی Hidro Mama Mia یک نجات اجتماعی و فرهنگی از طریق gastronomy ایتالیا است. بسیار آسان و آسان ، قابل ذخیره سازی و حمل و نقل آسان است. این امر باعث می شود بهره وری بالا و ایمن باشد و یک تجربه آشپزی دلپذیر را برای خانواده در زندگی روزمره و تعامل دوستان فراهم کند. موتور کاملاً در مجموعه گیربکس یکپارچه شده است ، قدرت ، استحکام و استفاده ایمن را ارائه می دهد ، همچنین تمیز کردن و پشتیبانی آسان را نیز ارائه می دهد. این خمیر را با ضخامت های مختلفی برش می دهد و قادر به تهیه غذاهای متنوعی است: ماکارونی ، رشته فرنگی ، لازانیا ، نان ، شیرینی ، پیتزا و….

هایپرکار

Brescia Hommage

هایپرکار در زمان های پیشرفته همه ابزارهای دیجیتالی ، صاف بودن صفحه نمایش های لمسی و وسایل نقلیه تک حجم عقلانی ، پروژه Brescia Hommage یک مطالعه طراحی طراحی هایپرکار دو جداره مدرسه قدیمی است که به عنوان جشن در دورانی پیش بینی شده است که سادگی ظریف ، مادی بودن با لمس بالا ، قدرت خام ، زیبایی خالص و ارتباط مستقیم بین انسان و ماشین ، قاعده بازی بود. زمانی که مردان شجاع و باهوش مانند اتور بوگاتی خود دستگاههای تلفن همراه ایجاد کردند که دنیا را متحیر کردند.

جعبه رشد اختصاصی شاداب

Bloom

جعبه رشد اختصاصی شاداب بلوم یک جعبه رشد اختصاصی شاداب است که به عنوان یک مبلمان خانگی شیک عمل می کند. این شرایط رشد کاملی برای مکنده ها فراهم می کند. هدف اصلی این محصول پر کردن میل و پرورش برای افرادی است که در مناطق شهری با دسترسی کمتری به محیط سبز زندگی می کنند. زندگی شهری با چالشهای زیادی در زندگی روزمره همراه است. این امر باعث می شود افراد نادان خود را نادیده بگیرند. بلوم قصد دارد تا پل ارتباطی بین مصرف کنندگان و خواسته های طبیعی آنها باشد. این محصول خودکار نیست ، هدف آن کمک به مصرف کننده است. پشتیبانی برنامه به کاربران امکان می دهد تا با گیاهان خود اقدام به عمل کنند که به آنها امکان پرورش می دهد.

چای ساز

Grundig Serenity

چای ساز Serenity یک چای ساز معاصر است که روی تجربه کاربر با نشاط تمرکز دارد. این پروژه بیشتر روی عناصر زیبایی شناختی و تجربه کاربری متمرکز است زیرا هدف اصلی نشان می دهد محصول با محصولات موجود متفاوت است. حوض چای ساز کوچکتر از بدن است که به محصول اجازه می دهد تا از روی زمین نگاه کند و هویتی بی نظیر داشته باشد. بدنه کمی خمیده همراه با سطوح بریده شده نیز از هویت منحصر به فرد محصول پشتیبانی می کند.