مجله طراحی
مجله طراحی
کمربند لباسشویی داخلی

Brooklyn Laundreel

کمربند لباسشویی داخلی این کمربند لباسشویی برای مصارف داخلی است. بدنه جمع و جور که کوچکتر از شومیز ژاپنی است ، به نظر می رسد اندازه نوار ، سطح صاف و بدون پیچ روی سطح. کمربند به طول 4 متر دارای 29 سوراخ است که هر سوراخ می تواند آویز کت را بدون پارچه نگه داشته و نگه دارد ، برای خشک شدن سریع کار می کند. کمربند ساخته شده از پلی اورتان ضد باکتری و ضد قالب ، مواد ایمن ، تمیز و قوی. حداکثر بار 15 کیلوگرم است. 2 عدد قلاب و بدنه دوار اجازه استفاده از چند روش را می دهد. کوچک و ساده است ، اما این یک ماده خشکشویی بسیار مفید است. بهره برداری آسان و نصب هوشمند مناسب هر نوع اتاق خواهد بود.

مبل

Shell

مبل مبل شل به عنوان ترکیبی از طرح های پوسته دریایی و روندهای مد در تقلید از فناوری اسکلت اسکلتی و چاپ سه بعدی ظاهر شد. هدف از ایجاد یک مبل با تأثیر توهم نوری بود. باید مبلمان سبک و مطبوع باشد که می تواند هم در خانه و هم در خارج از منزل مورد استفاده قرار گیرد. برای دستیابی به اثر سبک بودن ، از طناب های نایلونی استفاده شد. بنابراین سختی لاشه با بافتن و نرمی خطوط سیلوت متعادل می شود. یک پایه سفت و سخت در زیر قسمت های گوشه ای صندلی می تواند به عنوان میزهای جانبی و صندلی های سقفی نرم و کوسن های ترکیب استفاده شود.

صندلی

Infinity

صندلی تأکید اصلی طراحی صندلی Infinity دقیقاً روی قسمت پشتی صورت گرفته است. این مرجع نماد بینهایت است - رقمی معکوس از هشت. به نظر می رسد که هنگام چرخش ، شکل خود را تغییر می دهد ، دینامیک خطوط را تنظیم می کند و علامت بی نهایت را در چندین هواپیما بازآفرینی می کند. کمر پشتی توسط چندین نوار الاستیک بهم متصل می شود که یک حلقه بیرونی را تشکیل می دهند ، که به سمبولیسم چرخه نامتناهی زندگی و تعادل نیز باز می گردد. تأکید اضافی بر روی کفش های منحصر به فرد روی پاها قرار گرفته است که قسمت های جانبی صندلی را دقیقاً مانند گیره ها به طور ایمن تعمیر و پشتیبانی می کنند.

روشنایی

Capsule

روشنایی شکل لامپ کپسول شکل کپسول هایی را که در دنیای مدرن بسیار گسترده است تکرار می کند: داروها ، سازه های معماری ، سفینه های فضایی ، ترموزها ، لوله ها ، کپسول های زمانی که برای چندین دهه پیام ها را به فرزندان منتقل می کند. می تواند از دو نوع استاندارد و دراز باشد. لامپ ها در چندین رنگ با درجات مختلف شفافیت موجود هستند. گره زدن با طناب های نایلونی جلوه ای دست ساز را به لامپ اضافه می کند. شکل جهانی آن تعیین سادگی تولید و تولید انبوه بود. صرفه جویی در فرآیند تولید لامپ مهمترین مزیت آن است.

غرفه

ResoNet Sinan Mansions

غرفه Pavilion ResoNet ساخته شده توسط جشن Sinan Mansions در شانگهای برای جشن سال نو چینی 2017. این شامل یک غرفه موقت به علاوه یک چراغ تعاملی "چراغ" LED است که در سطح داخلی متصل است. از تکنیک های Low-Fi برای تجسم فرکانسهای رزونانس ذاتی در محیط طبیعی ، از طریق تعامل عمومی و عناصر اطراف آن که توسط یک شبکه LED تشخیص داده می شود ، استفاده می کند. پاویون قلمرو عمومی را در پاسخ به محرک های لرزش روشن می کند. جدای از بازدیدکنندگان که می توانند برای آرزو های جشنواره بهار بیایند ، می تواند به عنوان یک مرحله عملکرد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

صندلی

Lollipop

صندلی صندلی Lollipop ترکیبی از اشکال غیر معمول و رنگ های مد است. ابروها و عناصر رنگی آن باید از راه دور مانند آب نبات ها به نظر می رسید ، اما در همان زمان صندلی باید در فضای داخلی سبک های مختلف قرار گیرد. شکل چوپا-چوپس اساس پایه های بازو را تشکیل می دهد و پشت و صندلی به شکل آب نبات های کلاسیک ساخته شده است. صندلی Lollipop برای افرادی ایجاد شده است که تصمیمات جسورانه و مد را دوست دارند ، اما نمی خواهند از عملکرد و راحتی دست بکشند.