مجله طراحی
مجله طراحی
پله

UVine

پله پله مارپیچ UVine با در هم بستن پروفایل های جعبه U و V به روشی متناوب شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله از خود پشتیبانی می شود زیرا نیازی به قطب مرکزی یا پشتیبانی محیطی ندارد. این طرح از طریق ساختار مدولار و همه کاره ، سهولت در ساخت ، بسته بندی ، حمل و نقل و نصب را به همراه دارد.

دوچرخه الکترونیکی چوبی

wooden ebike

دوچرخه الکترونیکی چوبی شرکت برلین Aceteam اولین دوچرخه الکترونیکی چوبی را ایجاد کرد ، وظیفه ساخت آن به روشی دوستانه با محیط زیست بود. جستجوی یک شریک همکاری صالح با دانشکده علوم و فنون چوب دانشگاه Eberswalde برای توسعه پایدار موفقیت آمیز بود. ایده ماتیاس برود به واقعیت تبدیل شد و با ترکیبی از فناوری CNC و دانش از چوب ، چوبی E-Bike متولد شد.

نور جدول

Moon

نور جدول این نور نقش مهمی در همراهی مردم در یک فضای کاری از صبح تا شب دارد. این برنامه با استفاده از محیط کار در ذهن افراد طراحی شده است. سیم را می توان به رایانه لپ تاپ یا پاوربانک متصل کرد. شکل ماه از سه چهارم دایره به عنوان یک نماد طلوع از یک تصویر زمین ساخته شده از قاب ضد زنگ ساخته شده است. الگوی سطح ماه راهنمای یک فرود را در یک پروژه فضایی یادآوری می کند. تنظیمات مانند مجسمه ای در نور روز و وسیله ای سبک است که باعث افزایش تنش کار در شب می شود.

نور

Louvre

نور نور لوور یک چراغ میز تعاملی است که از نور تابستان خورشید یونان الهام گرفته شده و به راحتی از کرکره های بسته از طریق لوور عبور می کند. از 20 حلقه ، 6 چوب پنبه و 14 عدد از پلکسی گلاس تشکیل شده است که ترتیب را با روشی بازیگوش تغییر می دهند تا بتوانند انتشار ، حجم و زیبایی شناسی نهایی نور را با توجه به ترجیحات و نیازهای کاربران تغییر دهند. نور از داخل ماده عبور می کند و باعث انتشار می شود ، بنابراین هیچ سایه ای روی خود و بر روی سطوح اطراف آن ظاهر نمی شود. حلقه ها با ارتفاعات مختلف ، امکان ترکیب بی پایان ، شخصی سازی ایمن و کنترل کامل نور را فراهم می آورد.

لامپ

Little Kong

لامپ Little Kong مجموعه ای از لامپ های محیطی است که شامل فلسفه شرقی است. زیبایی شناسی شرقی به رابطه بین مجازی و واقعی ، کامل و خالی توجه زیادی می کند. مخفی کردن LED ها به طور ظریف در قطب فلزی نه تنها خالی بودن و خلوص لامپ را تضمین می کند بلکه کنگ را از دیگر لامپ ها نیز متمایز می کند. طراحان پس از گذشت بیش از 30 بار آزمایش ، کارآیی عملی را کشف کردند تا نور و بافت متنوعی را به طور کامل ارائه دهند ، این امر باعث می شود تجربه نور شگفت انگیز را فراهم کنید. پایه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و دارای درگاه USB است. فقط با تکان دادن دست می توان آن را روشن یا خاموش کرد.

مدفوع آشپزخانه

Coupe

مدفوع آشپزخانه این مدفوع برای کمک به فرد برای حفظ وضعیت خنثی نشستن طراحی شده است. تیم طراحی با مشاهده رفتارهای روزانه افراد ، نیاز به نشستن افراد روی مدفوع را برای مدت زمان کوتاهتر مانند نشستن در آشپزخانه برای استراحت سریع داشته و این باعث الهام بخش این تیم برای ایجاد این مدفوع به طور خاص برای چنین رفتاری شده است. این مدفوع با حداقل قطعات و سازه ها طراحی شده است و باعث می شود مدفوع با در نظر گرفتن بهره وری از تولیدات ، مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای خریداران و فروشندگان باشد.