مجله طراحی
مجله طراحی
فنجان قهوه و نعلبکی

WithDelight

فنجان قهوه و نعلبکی سرو غذاهای شیرین به اندازه نیش خورده در کنار قهوه بخشی از فرهنگهای مختلف است زیرا این یک رسم است که یک فنجان قهوه را با لذت ترکیه در ترکیه ، بیسکوییت در ایتالیا ، چروس در اسپانیا و خرما در عربستان سرو کنید. با این حال ، روی سس های معمولی این روشها به سمت فنجان قهوه داغ می چسبند و از لکه های قهوه خیس می شوند یا خیس می شوند. برای جلوگیری از این امر ، این فنجان قهوه دارای یک بشقاب بشقاب با شکافهای اختصاصی است که قهوه را در جای خود نگه می دارد. از آنجایی که قهوه یکی از نوشیدنی های کم مصرف است ، بهبود کیفیت تجربه نوشیدن قهوه از نظر زندگی روزمره دارای اهمیت است.

جدول

Codependent

جدول وابسته به همدست روانشناسی و طراحی را مختل می کند ، به طور خاص با تمرکز بر تظاهرات جسمی یک وضعیت روانی ، وابستگی متقابل. این دو جدول درهم تنیده برای عملکرد باید به یکدیگر متکی باشند. این دو شکل قادر به ایستادن به تنهایی نیستند ، اما در کنار یکدیگر یک فرم عملکردی ایجاد می کنند. جدول نهایی نمونه ای قدرتمند است که کل آن از جمع قسمتهای آن بیشتر است.

کارد و چنگال

Ingrede Set

کارد و چنگال مجموعه کارد و چنگال Ingrede به منظور بیان نیاز به کمال در زندگی روزمره طراحی شده است. مجموعه چنگال ، قاشق و چاقو را با هم با استفاده از آهن ربا. کارد و چنگال به صورت عمودی ایستاده و هماهنگی با میز ایجاد می کند. اشکال ریاضی مجاز به ساختن یک فرم سیال است که از سه قطعه مختلف تشکیل شده است. این رویکرد امکانات جدیدی را ایجاد می کند که می تواند در بسیاری از محصولات مختلف مانند ظروف غذا و سایر ظروف مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه اولیه مسکونی

No Footprint House

نمونه اولیه مسکونی NFH برای تولید سریال و بر اساس جعبه ابزار بزرگتر از نوع شناسی های مسکونی پیش ساخته ساخته شده است. اولین نمونه اولیه برای یک خانواده هلندی در جنوب غربی کاستاریکا ساخته شد. آنها یک پیکربندی دو خوابه با سازه های فلزی و تخته های چوب کاج را انتخاب کردند که در یک کامیون منفرد به محل مورد نظر خود منتقل شدند. این ساختمان به منظور بهینه سازی کارآیی لجستیکی در خصوص مونتاژ ، نگهداری و استفاده در اطراف یک مرکز خدمات مرکزی طراحی شده است. این پروژه از نظر عملکرد اقتصادی ، زیست محیطی ، اجتماعی و مکانی خود به دنبال پایداری یکپارچه است.

درب بازکنی

Memento

درب بازکنی همه با تشکر شروع می شوند. یک سری از بازکننده های نامه که منعکس کننده مشاغل است: یادآوری فقط مجموعه ای از ابزارها نیست بلکه مجموعه ای از اشیاء است که بیانگر قدردانی و احساسات کاربر است. از طریق معناشناسی محصول و تصاویر ساده از حرفه های مختلف ، طرح ها و شیوه های منحصر به فرد استفاده شده از هر قطعه Memento تجربیات صمیمانه ای را به کاربر می دهد.

صندلی

Osker

صندلی اسکر بلافاصله شما را به نشستن و استراحت دعوت می کند. این صندلی دارای طراحی بسیار برجسته و خمیده ای است که ویژگی های متمایزی از قبیل نجاری های چوبی کاملاً دست ساز ، آرماتورهای چرمی و کوسن را ارائه می دهد. بسیاری از جزئیات و استفاده از مواد با کیفیت بالا: چرم و چوب جامد طراحی مدرن و بی موقع را تضمین می کند.