مجله طراحی
مجله طراحی
واگن برقی شامپاین

BOQ

واگن برقی شامپاین BOQ یک واگن برقی یخ برای سرو شامپاین در پذیرایی است. از چوب ، فلز ، رزین و شیشه ساخته شده است. تقارن دایره ای اشیاء و مواد را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی سازمان می دهد. فلوت های استاندارد در داخل سوراخ ، سر به پایین ، زیر یک سینی رزین سفید قرار دارند که از گرد و غبار و شوک محافظت می شود. این ترکیب ، تقریباً گل دار ، میهمانان را دعوت می کند تا یک دایره تشکیل دهند تا نوشیدنی گرانبها را بچشید. اما اول از همه ، این یک لوازم جانبی مرحله مؤثر برای پیشخدمت است.

واگن برقی

Kali

واگن برقی این واگن برقی یکی از عناصر مجموعه طراحان K برای برند QUISO است. این چوب از چوب جامد زیبا ساخته شده است. طراحی محکم و جادار آن ، آن را برای سرو مشروبات الکلی در میز رستوران ها ایده آل می کند. برای ایمنی و ظرافت سرویس ، لیوان ها از یک بالشتک به حالت تعلیق در می آیند ، بطری ها توسط یک پوشش بدون لغزش بی حرکت می شوند ، چرخ های صنعتی دارای نورد نرم و بی صدا هستند.

واگن برقی چند منظوره

Km31

واگن برقی چند منظوره پاتریک ساران Km31 را برای طیف گسترده ای از استفاده های رستوران ایجاد کرد. محدودیت اصلی چند منظوره بود. این سبد می تواند به صورت مجزا برای سرو یک میز یا بصورت متوالی با دیگران برای بوفه استفاده شود. طراح ابداع كریون مفصلی را كه بر روی همان پایه چرخدار نصب شده برای طیف وسیعی از چرخ دستی ها مانند KEZA طراحی كرده بود ، ابداع كرد و بعداً كوین ، باغ چای گیاهی و كالی نیز با هم سری K را نام برد. سختی کریون اجازه می داد تا با استفاده از استحکام لازم برای استقرار در مجلل ، یک نور کامل انتخاب شود.

دستگاه قهوه اتوماتیک

F11

دستگاه قهوه اتوماتیک خطوط ساده و ظریف ، تمیز و مواد با کیفیت بالا باعث می شود که طراحی F11 متناسب با محیط های حرفه ای و خانگی باشد. نمایشگر لمسی کامل رنگی 7 اینچ با استفاده بسیار آسان و بصری است. F11 یک دستگاه "یک لمسی" است که می توانید نوشیدنی های مورد نظر خود را برای انتخاب سریع دلخواه تنظیم کنید. واحد تولیدی ثبت اختراع می تواند قهوه معمولی فشرده یا غیر تحت فشار را ارائه دهد و عطر آن توسط تیغه های مسطح سرامیکی تضمین می شود.

دستگاه امنیتی

G2 Face Recognition

دستگاه امنیتی کیفیت بالای مواد و سادگی در طراحی باعث می شود این دستگاه تشخیص چهره امنیتی فانتزی ، شیک و مقاوم به نظر برسد. فناوری پیشرفته در داخل برای تبدیل شدن آن به یکی از سریعترین جهان و بسیار دقیق ، هیچ کس نمی تواند الگوریتم خود را تقلب کند. محصول ضد آب با اتمسفر باعث ایجاد نور در قسمت پشتی می شود تا حتی در سردترین دفتر روحیه ای به وجود آورد. اندازه جمع و جور باعث می شود تا تقریباً در همه جا جا بیفتد و شکل اجازه می دهد تا به صورت افقی یا عمودی قرار گیرد.

مبلمان در حال تحول

dotdotdot.frame

مبلمان در حال تحول خانه ها در حال کوچکتر شدن هستند ، به همین دلیل آنها به مبلمان سبک نیاز دارند که همه کاره باشد. Dotdotdot.Frame اولین سیستم مبل قابل تنظیم و قابل تنظیم در بازار است. موثر و جمع و جور ، قاب را می توان برای قرار دادن آسان در محیط اطراف آن ، به دیوار ثابت کرد یا به آن تکیه داد. قابل تنظیم بودن آن از 96 سوراخ و طیف وسیعی از لوازم جانبی برای رفع آنها می آید. در صورت لزوم از یک یا چند سیستم استفاده کنید - یک ترکیب نامحدود در دسترس است.