مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه لباس زنانه

Utopia

مجموعه لباس زنانه در این مجموعه ، یینا هوانگ عمدتا با الهام از اشکال متقارن و نامتقارن با لمس فرهنگ موسیقی زیرزمینی ساخته شده است. او این مجموعه را بر اساس لحظه محوری خود در آغوش گرفتن انتخاب کرد تا مجموعه ای از لباس ها و لوازم جانبی کارآمد اما در عین حال انتزاعی را ایجاد کند تا داستان تجربیات خود را به تصویر بکشد. هر چاپ و پارچه در این پروژه اصلی است و او به طور عمده از پایه چرم PU ، Satin ، Power Mash و Spandex استفاده می کند.

گردنبند و گوشواره مجموعه

Ocean Waves

گردنبند و گوشواره مجموعه گردنبند امواج اقیانوسی قطعه ای زیبا از جواهرات معاصر است. الهام بخش اساسی این طرح اقیانوس است. پهناور ، نشاط و پاکیزگی عناصر اصلی پیش بینی شده در گردنبند هستند. طراح از ترازوی خوبی از آبی و سفید برای ارائه تصویری از موجهای پراکنده اقیانوس استفاده کرده است. این دستباف در طلای سفید 18K ساخته شده و با الماس و یاقوت کبود آبی حک شده است. گردنبند کاملاً بزرگ و در عین حال ظریف است. این طراحی شده است تا با تمام اشکال لباس مطابقت داشته باشد ، اما بیشتر مناسب است تا با یک گردنبند جفت شود که همپوشانی نداشته باشد.

نساجی چاپی

The Withering Flower

نساجی چاپی Withering Flower یک جشن از قدرت تصویر گل است. گل موضوعی محبوب است که در ادبیات چین به عنوان شخصیت پردازی نوشته شده است. بر خلاف محبوبیت گل شکوفه ، تصاویر گل پوسیده اغلب با jinx و تابو همراه است. این مجموعه نگاه می کند که شکل یک درک جامعه از آنچه متعالی و فروتن است شکل می دهد. طراحی پارچه در طول 100cm تا 200cm از لباس های لاله ، چاپ صفحه ابریشمی روی پارچه های مش شفاف ، تکنیک نساجی به چاپگرها اجازه می دهد تا روی مات و بدون کشش روی مش قرار گیرند و باعث ایجاد ظاهر چاپی در هوا می شوند.

حلقه

Arch

حلقه طراح الهام از شکل سازه های قوس و رنگین کمان دریافت می کند. دو نقوش - یک شکل قوس و شکل قطره ، برای ایجاد یک فرم 3 بعدی منفرد ترکیب شده اند. با ترکیب حداقل خط و فرم و استفاده از نقوش ساده و معمولی ، نتیجه یک حلقه ساده و زیبا است که با فراهم کردن فضایی برای گردش انرژی و ریتم جسورانه و بازیگوش ساخته می شود. از زاویه های مختلف شکل حلقه تغییر می کند - شکل قطره از زاویه جلوی آن مشاهده می شود ، شکل قوس از زاویه جانبی مشاهده می شود ، و یک صلیب از زاویه بالا مشاهده می شود. این تحریک را برای فرد پوشنده فراهم می کند.

حلقه

Touch

حلقه با یک حرکت ساده ، یک عمل لمسی احساسات غنی را منتقل می کند. از طریق حلقه تاچ ، طراح قصد دارد این احساس گرم و بی شکل را با فلز سرد و جامد منتقل کند. برای ایجاد حلقه 2 منحنی به هم متصل می شوند که نشان می دهد 2 نفر دست در دست دارند. حلقه هنگام چرخش موقعیت بر روی انگشت و از زوایای مختلف ، جنبه خود را تغییر می دهد. هنگامی که قسمت های متصل بین انگشتان شما قرار دارند ، حلقه به رنگ زرد یا سفید ظاهر می شود. وقتی قسمت های متصل بر روی انگشت قرار گرفت ، می توانید از هر دو رنگ زرد و سفید با هم لذت ببرید.

انگشتر ساختاری

Spatial

انگشتر ساختاری این طرح شامل یک سازه قاب فلزی است که دراویش به گونه ای در آن نگه داشته شده است که بر سنگ و همچنین ساختار قاب فلزی تأکید دارد. این سازه کاملاً باز است و اطمینان حاصل می کند که این سنگ ستاره طراحی است. فرم نامنظم druzy و توپ های فلزی که سازه را در کنار هم نگه می دارند ، کمی نرمی را در طراحی به ارمغان می آورد. جسور ، مبهم و پوشیدنی است.