مجله طراحی
مجله طراحی
انگشتر

Moon Curve

انگشتر جهان طبیعی در حال حرکت است زیرا بین تعادل و هرج و مرج تعادل برقرار می کند. طراحی خوبی از همین تنش ایجاد می شود. خصوصیات قدرت ، زیبایی و پویایی آن از توانایی این هنرمند برای باز ماندن در برابر این مخالفان در حین عمل خلق ناشی می شود. قطعه تمام شده مجموعه انتخاب های بی شماری است که هنرمند انجام می دهد. تمام فکر و هیچ احساسی به کار سخت و سرد نمی انجامد ، در حالی که تمام احساسات و هیچ کنترلی عملکردی ندارند که نتوانند خود را ابراز کنند. درهم آمیختگی این دو بیانگر رقص خود زندگی است.

لباس

Nyx's Arc

لباس هنگامی که نور از سطح ویندوز با سطح ریز و درشتی عبور می کند ، سطح نورپردازی زیبایی شناسی ، نورپردازی را به وجود می آورد تا افراد را در هنگام ورود به اتاق وقتی مرموز و آرام ذهن می کند ، به عنوان Nyx با اسرارآمیز و ساکت ، استفاده از پارچه های چند لایه و پیچاندن چنین تعبیر زیبایی.

گردنبند

Extravaganza

گردنبند یک کولی زیبا با الهام از روف ها ، تزئینات گردن باستانی که می توانید در بسیاری از نقاشی های زیبای قرن شانزدهم و شانزدهم مشاهده کنید. مشخص شده با طراحی مدرن و مدرن ، ساده کردن سبک معمولی روفس در تلاش برای ساختن مدرن و امروزی. جلوه ای پیشرفته که زیبایی خاصی را به لباس پوشنده می بخشد ، استفاده از رنگ های سیاه و سفید باعث می شود تعدد ترکیبات با طراحی مدرن و خالص امکان پذیر باشد. گردنبند یک تکه ، انعطاف پذیر و سبک است. یک ماده غیر قیمتی بلکه با طراحی چشمگیر و پر جنب و جوش که باعث می شود این خانه دار فقط یک جواهر نباشد بلکه یک تزئین بدنه جدید است.

گوشواره

Eclipse Hoop Earrings

گوشواره یک پدیده وجود دارد که به طور مداوم رفتارهای ما را دستگیر می کند و ما را در مسیرهای ما متوقف می کند. پدیده اخترشناسی یک خورشیدگرفتگی را از همان سنین اولیه بشریت به خود جلب کرده است. از تاریک شدن ناگهانی آسمان و لکه دار شدن از خورشید سایه طولانی ترس ، ظن و تعجب بر خیالات ریخته است طبیعت خیره کننده ماه گرفتگی خورشید جلوه ای ماندگار را برای همه ما به جا می گذارد. گوشواره های حلقوی الماس طلای سفید 18K با الهام از گرفتگی خورشید 2012 الهام گرفته شده است. این طرح سعی دارد طبیعت و زیبایی مرموز خورشید و ماه را به تصویر بکشد.

کفش های لوکس

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

کفش های لوکس خط "جواهرات صندل / شکل" ، به نام "توطئه" ، جیانلوکا تامبورینی در سال 2010 تاسیس شد. کفش های توطئه بدون زحمت تکنولوژی و زیبایی شناسی را با هم ترکیب می کنند. پاشنه ها و پاشنه ها از موادی مانند آلومینیوم سبک و تیتانیوم ساخته شده اند که به شکل های مجسمه ای ریخته می شوند. سیلوت کفش پس از آن با سنگهای نیمه قیمتی و سایر تزئینات برجسته برجسته می شود. با تکنولوژی بالا و مواد برش ، یک مجسمه مدرن را شکل می دهد ، به شکل یک صندل ، اما در جایی که لمس و تجربه استادان ماهر ایتالیایی هنوز دیده می شود.

سنجاق سینه

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

سنجاق سینه شخصیت و شکل خارجی یک موضوع باعث می شود تا طراحی جدیدی از یک تزئین تغییر کند. در طبیعت پر جنب و جوش یک دوره به دوره دیگری تغییر می کند. بهار دنبال زمستان است و صبح بعد از شب. رنگ ها و همچنین جو تغییر می کنند. این اصل جایگزینی ، تناوب تصاویر به آراستگی های «آسیا دگرگونی» ، مجموعه ای منتقل می شود ، مجموعه ای که در آن دو حالت مختلف ، دو تصویر غیرقابل تصور در یک شی منعکس می شود. عناصر متحرک ساخت و ساز باعث تغییر شخصیت و ظاهر تزئین می شوند.