مجله طراحی
مجله طراحی
خانه خصوصی

The Cube

خانه خصوصی ایجاد یک تجربه زندگی با کیفیت و تعریف مجدد تصویر از یک ساختمان مسکونی در کویت و در عین حال حفظ شرایط آب و هوایی و نیازهای حریم شخصی که توسط فرهنگ عربی گنجانده شده است ، اصلی ترین چالش های طراح بود. Cube House یک سازه بتنی / استیل چهار طبقه است که بر اساس اضافه و تفریق درون یک مکعب ایجاد یک تجربه پویا بین فضاهای داخلی و خارجی برای لذت بردن از نور طبیعی و منظره چشم انداز در تمام طول سال است.

مزرعه

House On Pipes

مزرعه شبکه ای از لوله های باریک و باریک که به صورت متراکم گذاشته شده است ، ضمن اینکه سفتی و پایداری را برای بلند کردن فضای زندگی در بالای این مورد فراهم می کند ، ردپای ساختمان را به حداقل می رساند. مطابق با رویکرد آیکون حداقلی ، این خانه در مزرعه در چارچوب درختان موجود طراحی شده است تا گرمای داخلی را کاهش دهد. این امر بیشتر با تعجب عمدی بلوک های خاکستر مگس روی نما با خلأ ناشی از آن و سایه به طور طبیعی ساختمان را خنک کرده است. بالا بردن خانه همچنین اطمینان حاصل کرد که چشم انداز بدون وقفه و منظره ها بدون محدودیت است.

خانه

Basalt

خانه ساخته شده برای راحتی و همچنین زیبا بودن. این طرح واقعاً چشم نواز و چشمگیر در داخل و خارج است. از ویژگی های آن می توان به چوب بلوط ، پنجره های ساخته شده برای ایجاد نور زیاد خورشید اشاره کرد و برای چشم آرامش بخش است. زیبایی و تکنیک آن را مسحور کننده می کند. هنگامی که شما در این خانه هستید ، نمی توانید متوجه آرامش و احساس واحه ای شوید که شما را فرا می گیرد. نسیم درختان و اطراف آن با پرتوهای خورشید ، این خانه را به مکانی منحصر به فرد برای زندگی در دور از زندگی شلوغ شهری تبدیل کرده است. خانه بازالت برای خوشآمدگویی و پذیرایی اقشار مختلف مردم ساخته شده است.

حیاط و طراحی باغ

Shimao Loong Palace

حیاط و طراحی باغ حیاط با استفاده از منظم و منظم و منظم از منظر منظر ، از حیاط به ابعاد مختلفی متصل می شود ، با یکدیگر نفوذ می کند و یکنواخت تبدیل می شود. با استفاده از استراتژی عمودی به طرز ماهرانه ای ، اختلاف ارتفاع 4 متری به برجسته و ویژگی این پروژه بر می گردد و منظره حیاط چند سطحی ، هنری ، زنده و طبیعی را ایجاد می کند.

نوسازی اسکله

Dongmen Wharf

نوسازی اسکله اسکله دونگمن یک اسکله قدیمی هزاره در رودخانه مادر چنگدو است. با توجه به آخرین دور "نوسازی شهر قدیمی" ، این منطقه اساساً تخریب و بازسازی شده است. این پروژه با ارائه مداخله هنر و فن آوری جدید در یک سایت فرهنگی شهری که در واقع ناپدید شده است ، و ارائه فعال سازی و سرمایه گذاری مجدد زیرساخت های خواب طولانی شهری در حوزه عمومی شهری ، یک تصویر تاریخی شکوهمند را ارائه می دهد.

هتل

Aoxin Holiday

هتل این هتل در لوژو ، استان سیچوان واقع شده است ، شهری که به خاطر شراب آن شهرت دارد و طراحی آن با الهام از غار شراب محلی است ، فضایی که تمایل شدید به کاوش را برانگیزد. لابی بازسازی غار طبیعی است که ارتباط بصری مرتبط با آن مفهوم غار و بافت شهری محلی را تا هتل داخلی گسترش می دهد و بدین ترتیب یک حامل فرهنگی متمایز را تشکیل می دهد. ما احساس راحتی مسافر را در هنگام اقامت در هتل می دانیم و همچنین امیدواریم که بافت مواد و همچنین فضای ایجاد شده در سطح عمیق تری قابل درک باشد.