مجله طراحی
مجله طراحی
خانه مسکونی

Soulful

خانه مسکونی کل فضا مبتنی بر آرامش است. تمام رنگ های پس زمینه نور ، خاکستری ، سفید و غیره است. به منظور تعادل در فضا ، برخی از رنگ های بسیار اشباع شده و برخی از بافت های لایه بندی شده در فضا ظاهر می شوند ، مانند قرمزهای عمیق ، مانند بالش هایی با چاپ های منحصر به فرد ، مانند برخی از تزئینات فلزی بافت دار. . آنها در فویاتر به رنگهای پر زرق و برق تبدیل می شوند و در عین حال گرمای مناسبی به فضا می بخشند.

فضای داخلی خرده فروشی طراحی داخلی

Studds

فضای داخلی خرده فروشی طراحی داخلی Studds Accessories Ltd تولید کننده کلاه ایمنی و لوازم جانبی دو چرخ است. کلاه های گل میخ به طور سنتی در فروشگاه های چند مارک فروخته می شدند. از این رو ، نیاز به ایجاد یک هویت تجاری بود که شایسته آن باشد. D'art فروشگاهی را مفهوم سازی کرد و دارای امتیازات ابتکاری لمسی مانند واقعیت مجازی محصولات ، جداول صفحه نمایش لمسی تعاملی و ماشین های ضد عفونی کننده کلاه ایمنی و غیره بود. فروشگاه کلاه ایمنی و لوازم جانبی را درگیر می کند و با استفاده از سفر خرده فروشی مشتریان ، تعداد قابل توجهی از مشتریان را به خود جلب می کند. به سطح بعدی

طراحی داخلی کافه

Quaint and Quirky

طراحی داخلی کافه خانه دسرهای Quaint & Quirky یک پروژه است که نشانگر مدرن امروزی با لمس طبیعت را نشان می دهد که دقیقاً منعکس کننده رفتارهای خوشمزه است. این تیم می خواهد محلی را ایجاد کند که بی نظیر باشد و آنها برای الهام گرفتن به لانه پرنده نگاه می کنند. سپس این مفهوم از طریق مجموعه ای از غلاف های صندلی که به عنوان ویژگی اصلی فضا ارائه می شود ، به زندگی درآمد. ساختار پر رنگ و رنگ همه غلافها به ایجاد حس یکنواختی کمک می کند که به زمین و کف اشکوب متصل می شود حتی به محض اینکه باعث جلب توجه محیط می شود.

طراحی داخلی کافه

& Dough

طراحی داخلی کافه مشتری مستقر در ژاپن با 1300 فروشگاه مارکت مغازه پیراشکی است و داگ یک برند کافه است که به تازگی توسعه یافته است و اولین فروشگاهی است که افتتاحیه خوبی را ارائه می دهد. ما از استحکامی که مشتری ما می تواند تأمین کند برجسته کردیم و آنها را در طرح ها منعکس کردیم. با بهره گیری از قدرت مشتری ما ، یکی از اولین نکات بارز این کافه ارتباط بین پیشخوان خرید و آشپزخانه است. مشتری با راه اندازی یک دیوار و پنجره ای با حالت متعادل ، مشتری ما از این سبک عملیاتی خوب است ، باعث می شود مشتریان روانتر شوند.

رستوران

La Boca Centro

رستوران La Boca Centro یک سالن بار و غذا با محدودیت سه ساله است که هدف آن ایجاد مبادلات فرهنگی با موضوع غذاهای اسپانیایی و ژاپنی است. هنگام بازدید از بارسلونا شلوغ ، علاوه بر زیبای شهر و تعامل با مردم شاد و سخاوتمندانه در کاتالونیا الهام بخش از طراحی های ما است. ما به جای اصرار بر تولید مثل کامل ، ما بر محلی سازی جزئی برای گرفتن اصالت متمرکز شدیم.

رستوران بار

IL MARE

رستوران بار ما مفهوم "طراحی برش و چسباندن قادر" را در این رستوران پذیرفته ایم. برای کار با چند رستوران ، استفاده از تکه های ظریف از طرح های ترکیبی پروتئین بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال ، شکل قوس دار که ستون و سقف را به هم متصل می کند ، به یک قطعه طرح تبدیل می شود و مطمئناً به بالای نیمکت یا پیشخوان می رود. به طور طبیعی ، این صرفاً می تواند به عنوان تقسیم جو نیز مورد استفاده قرار گیرد. در واقع ، سه رستوران دیگر در حال حاضر تکمیل شده اند ، و این "طراحی برش خورده و خمیر" اثر مفیدی داشته است.