مجله طراحی
مجله طراحی
غذا

Drink Beauty

غذا Drink Beauty مانند یک نگین زیبا است که می توانید بنوشید! ما ترکیبی از دو ماده را ساختیم که به طور جداگانه با چای مورد استفاده قرار می گرفتند: آب نبات های سنگی و برش های لیمو. این طرح کاملاً قابل خوردن است. با افزودن برش های لیمو به ساختار آب نبات ، طعم آن فوق العاده بهتر می شود و به دلیل ویتامین های لیمو ارزش غذایی آن افزایش می یابد. طراحان به سادگی میله هایی را که کریستال های آب نبات سنگی را برای آنها نگه داشتند با یک برش لیمو خشک جایگزین کردند. نوشیدنی زیبایی نمونه کاملی از دنیای مدرن است که زیبایی و کارآیی همه را با هم به ارمغان می آورد.

نوشیدنی

Firefly

نوشیدنی این طرح یک کوکتل جدید با Chia است ، ایده اصلی طراحی یک کوکتل است که دارای چندین مرحله طعم است. این طرح همچنین با رنگ های مختلفی همراه است که می تواند در زیر نور سیاه دیده شود و این باعث می شود آن را برای مهمانی ها و باشگاه ها مناسب کنید. Chia می تواند هر طعم و رنگ را جذب و ذخیره کند ، بنابراین هنگامی که یک کوکتل با Firefly تولید کرد ، می توانید قدم به قدم طعم های مختلفی را تجربه کنید. ارزش غذایی این محصول در مقایسه با سایر کوکتل ها بالاتر است و این همه به دلیل ارزش غذایی بالای Chia و کالری کم است. . این طرح فصل جدیدی از تاریخ نوشیدنی ها و کوکتل ها است.

قالب یخ

Icy Galaxy

قالب یخ طبیعت همیشه یکی از مهمترین منابع الهام بخش برای طراحان بوده است. این ایده با نگاه به فضا و تصویر Milk Way Galaxy به ذهن طراحان رسید. مهمترین جنبه در این طرح ایجاد شکل منحصر به فرد بود. بسیاری از طرح ها که در بازار وجود دارند ، تمیز ترین یخ ها را تشکیل می دهند اما در این طرح ارائه شده ، طراحان عمداً روی فرمهایی که توسط مواد معدنی ساخته شده اند در حالی که آب به یخ تبدیل می شود ، متمرکز شده اند تا واضح تر باشند که طراحان نقص طبیعی را تغییر داده اند. به یک اثر زیبا. این طرح یک شکل کروی مارپیچی ایجاد می کند.

فیلتر سیگار

X alarm

فیلتر سیگار زنگ هشدار X ، زنگ خطر برای افراد سیگاری است تا آنها را در هنگام انجام این کار متوجه کنند که با خودشان چه کاری انجام می دهند. این طرح نسل جدیدی از فیلترهای سیگار است. این طرح می تواند جایگزینی مناسب برای تبلیغات گران قیمت در برابر استعمال سیگار باشد و بیشتر از سایر تبلیغات منفی بر ذهن افراد سیگاری تأثیر می گذارد. از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است ، فیلترها با یک جوهر نامرئی حک شده اند که سطح منفی طرح را شامل می شود. با هر پف طرح تر واضح تر به نظر می رسد ، بنابراین با هر پف خواهید دید که قلب شما تاریک تر شده و می دانید چه اتفاقی برای شما می افتد.

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز

Smartstreets-Cyclepark™

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز Smartstreets-Cyclepark یک پارکینگ دوچرخه متنوع و کارآمد برای دوچرخه است که در عرض چند دقیقه امکان بهبود سریع امکانات پارکینگ دوچرخه در مناطق شهری را بدون اضافه شدن درهم و برهم در صحنه خیابان فراهم می کند. این تجهیزات به کاهش سرقت دوچرخه کمک می کند و حتی در باریک ترین خیابان ها نیز نصب می شود و ارزش جدیدی را از زیرساخت های موجود رها می کند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ تجهیزات می توانند با هماهنگی و مارک رنگ RAL برای مقامات محلی یا حامیان مالی ارائه شوند. همچنین می تواند برای شناسایی مسیرهای چرخه مورد استفاده قرار گیرد. می توان آنرا پیکربندی کرد تا متناسب با هر اندازه یا سبکی از ستون باشد.

بسته بندی منیزیم

Kailani

بسته بندی منیزیم آثار آژانس آروم در هویت گرافیکی و خط هنری برای بسته بندی Kailani مبتنی بر طراحی حداقل و تمیز است. این مینیمالیسم با محصولی که تنها یک ماده تشکیل دهنده آن وجود دارد ، منیزیم است. تایپوگرافی انتخاب شده قوی و تایپ شده است. این هم قدرت منیزیم معدنی و هم قدرت محصول را توصیف می کند ، که باعث احیای نشاط و انرژی برای مصرف کنندگان می شود.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.