مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی پوشاک

Sidharth kumar

طراحی پوشاک NS GAIA یک برچسب مدرن لباس زنانه است که از دهلی نو ساخته شده است و از لحاظ طراحی و تکنیک های پارچه ای بی نظیر است. این برند طرفدار بزرگی برای تولید آگاهانه و همه چیز در زمینه دوچرخه سواری و بازیافت است. اهمیت این عامل در ستونهای نامگذاری ، "N" و "S" در NS GAIA که طبیعت و پایداری است ، نشان داده شده است. رویکرد NS GAIA "کمتر کمتر است". با اطمینان از تأثیر حداقل محیط زیست ، برچسب نقش موثری در حرکت آهسته مد بازی می کند.

معماری مختلط

Shan Shui Plaza

معماری مختلط این پروژه در واقع در شهر تاریخی شیان ، بین مرکز تجاری و رودخانه TaoHuaTan ، نه تنها پیوند گذشته و حال ، بلکه شهری و طبیعت است. این پروژه با الهام از داستان چینی شکوفه شکوفه هلو ، با ارائه یک ارتباط نزدیک با طبیعت ، یک مکان زندگی و کار بهشتی را ارائه می دهد. در فرهنگ چینی ، فلسفه آب کوه (شان شویی) معنای اساسی رابطه انسان و طبیعت را در خود جای داده است ، بنابراین با بهره گیری از منظره آبکی سایت ، این پروژه فضاهایی را ارائه می دهد که منعکس کننده فلسفه شان شویی در شهر است.

هویت شرکتی

film festival

هویت شرکتی "سینما ، آهوی" شعاری برای دومین دوره جشنواره فیلم اروپا در کوبا بود. این بخشی از مفهوم طراحی است که در سفر به عنوان روشی برای ارتباط فرهنگها مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح سفر یک کشتی دریایی را که از اروپا به هاوانا سفر می کند ، با فیلم ها بارگذاری می کند. طراحی دعوت نامه ها و بلیط های این جشنواره با الهام از گذرنامه ها و گذرگاه های شبانه روزی مورد استفاده مسافران امروز در سراسر جهان قرار گرفته است. ایده سفر از طریق فیلم ، مردم را به پذیرش و کنجکاوی نسبت به مبادلات فرهنگی تشویق می کند.

لامپ

Little Kong

لامپ Little Kong مجموعه ای از لامپ های محیطی است که شامل فلسفه شرقی است. زیبایی شناسی شرقی به رابطه بین مجازی و واقعی ، کامل و خالی توجه زیادی می کند. مخفی کردن LED ها به طور ظریف در قطب فلزی نه تنها خالی بودن و خلوص لامپ را تضمین می کند بلکه کنگ را از دیگر لامپ ها نیز متمایز می کند. طراحان پس از گذشت بیش از 30 بار آزمایش ، کارآیی عملی را کشف کردند تا نور و بافت متنوعی را به طور کامل ارائه دهند ، این امر باعث می شود تجربه نور شگفت انگیز را فراهم کنید. پایه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و دارای درگاه USB است. فقط با تکان دادن دست می توان آن را روشن یا خاموش کرد.

غذاهای میان وعده

Have Fun Duck Gift Box

غذاهای میان وعده جعبه هدیه "Have Fun Duck" جعبه هدیه ویژه جوانان است. این طرح با الهام از اسباب بازی ها ، بازی ها و فیلم ها به سبک پیکسل ، "شهر غذایی" را برای جوانان با تصاویر جالب و مفصل به تصویر می کشد. تصویر IP در خیابان های شهر ادغام خواهد شد و جوانان عاشق ورزش ، موسیقی ، هیپ هاپ و سایر فعالیت های تفریحی هستند. بازی های ورزشی سرگرم کننده را هنگام لذت بردن از غذا تجربه کنید ، یک سبک زندگی جوان ، سرگرم کننده و خوشحال را بیان کنید.

بسته بندی مواد غذایی

Kuniichi

بسته بندی مواد غذایی غذای سنتی ژاپنی Tsukudani در دنیا به خوبی شناخته نشده است. یک غذای خورش خوراکی مبتنی بر سس سویا که غذاهای مختلف غذاهای دریایی و زمین را با هم ترکیب می کند. بسته جدید شامل نه برچسب است که برای نوسازی الگوهای سنتی ژاپن و بیان خصوصیات مواد تشکیل شده است. لوگوی برند جدید با انتظار ادامه این سنت برای 100 سال آینده طراحی شده است.