مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی منیزیم

Kailani

بسته بندی منیزیم آثار آژانس آروم در هویت گرافیکی و خط هنری برای بسته بندی Kailani مبتنی بر طراحی حداقل و تمیز است. این مینیمالیسم با محصولی که تنها یک ماده تشکیل دهنده آن وجود دارد ، منیزیم است. تایپوگرافی انتخاب شده قوی و تایپ شده است. این هم قدرت منیزیم معدنی و هم قدرت محصول را توصیف می کند ، که باعث احیای نشاط و انرژی برای مصرف کنندگان می شود.

بطری شراب

Gabriel Meffre

بطری شراب عطر هویت گرافیکی را برای کاسه جمع کننده گابریل مفره ایجاد می کند که 80 سال از آن را جشن می گیرد. ما روی یک طراحی مشخص از دهه 30 کار کردیم ، که به صورت گرافیکی توسط یک زن با یک لیوان شراب نماد شد. صفحات رنگی مورد استفاده با مهر و موم کردن فویل داغ و برجسته برای برجسته کردن سمت جمع از مجموعه برجسته شده است.

بسته بندی مواد غذایی

Chips BCBG

بسته بندی مواد غذایی چالش برای تحقق بسته های تراشه از نام تجاری BCBG در انجام یک سری بسته بندی با کفایت با علامت تجاری جهان بود. بسته بندی ها باید حداقل و مدرن باشد ، در حالی که این برخورد هنری از ترد و آن طرف دلپذیر و دلسوز را دارد که شخصیت های ترسیم شده با قلم را به ارمغان می آورد. گشنیز یک لحظه قانع کننده است که باید روی بسته بندی احساس شود.

پله

U Step

پله پله U Step با در هم آمیختن دو قطعه پروفیل مربع شکل U با ابعاد مختلف شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله ها به خودی خود پشتیبانی می شوند به شرطی که ابعاد از یک آستانه تجاوز نکند. آماده سازی از قبل این قطعات راحتی مونتاژ را فراهم می کند. بسته بندی و حمل و نقل این قطعات مستقیم نیز بسیار ساده شده است.

پله

UVine

پله پله مارپیچ UVine با در هم بستن پروفایل های جعبه U و V به روشی متناوب شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله از خود پشتیبانی می شود زیرا نیازی به قطب مرکزی یا پشتیبانی محیطی ندارد. این طرح از طریق ساختار مدولار و همه کاره ، سهولت در ساخت ، بسته بندی ، حمل و نقل و نصب را به همراه دارد.

اتاق قفل

Sopron Basket

اتاق قفل Sopron Basket یک تیم بسکتبال بسکتبال بانوان مستقر در Sopron ، مجارستان است. از آنجا که آنها با 12 جام قهرمانی در سطح ملی یکی از موفق ترین تیم های مجارستان هستند و با کسب مقام دوم در یورو لیگ ، مدیریت این باشگاه تصمیم به سرمایه گذاری در یک مجموعه اتاق قفل جدید گرفت تا یک تسهیلات نسبتاً معتبر به نام این باشگاه داشته باشد ، متناسب با نیازهای بازیکن. بهتر ، به آنها انگیزه دهید و وحدت خود را ارتقا دهید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.