مجله طراحی
مجله طراحی
فنجان قهوه و نعلبکی

WithDelight

فنجان قهوه و نعلبکی سرو غذاهای شیرین به اندازه نیش خورده در کنار قهوه بخشی از فرهنگهای مختلف است زیرا این یک رسم است که یک فنجان قهوه را با لذت ترکیه در ترکیه ، بیسکوییت در ایتالیا ، چروس در اسپانیا و خرما در عربستان سرو کنید. با این حال ، روی سس های معمولی این روشها به سمت فنجان قهوه داغ می چسبند و از لکه های قهوه خیس می شوند یا خیس می شوند. برای جلوگیری از این امر ، این فنجان قهوه دارای یک بشقاب بشقاب با شکافهای اختصاصی است که قهوه را در جای خود نگه می دارد. از آنجایی که قهوه یکی از نوشیدنی های کم مصرف است ، بهبود کیفیت تجربه نوشیدن قهوه از نظر زندگی روزمره دارای اهمیت است.

نام تجاری و بسته بندی

Leman Jewelry

نام تجاری و بسته بندی راه حل بصری هویت جدید جواهرات Leman یک سیستم کامل جدید برای افشای احساس لوکس ، نفیس اما پیچیده و حداقل بود. لوگوی جدید با الهام از فرآیند کاری Leman ، خدمات طراحی لباس هوایی آنها ، با ساختن کلیه اشکال الماس پیرامون یک نماد ستاره یا جرقه ، ایجاد نمادی پیشرفته و همچنین تکرار جلوه جلوه الماس. در ادامه ، کلیه مواد وثیقه با جزئیات با کیفیت بالا به منظور برجسته سازی و غنی سازی لوکس بودن همه عناصر بصری برند جدید تولید شده است.

نمایشگاه

LuYu

نمایشگاه هنر بر زندگی تأثیر می گذارد و زندگی بازتاب و تفسیر عمیقی از هنر به همراه دارد. فاصله بین هنر و زندگی ممکن است در رفت و آمد روزانه باشد. اگر هر وعده غذایی را با دقت بخورید ، می توانید زندگی خود را به هنر تبدیل کنید. آفرینش طراح نیز هنر است که با اندیشه های خودش تولید می شود. تکنیک ها ابزار هستند و عبارات نتیجه هستند. فقط با افکار کارهای واقعاً خوبی انجام می شود.

لابی و سالن ساختمانی

Light Music

لابی و سالن ساختمانی برای لایت موزیک ، یک لابی مسکونی و طراحی سالن ، آرمان گراهام و آرون یاسین از استودیوی A + A مستقر در شهر نیویورک می خواستند این فضا را به محله پویا آدامز مورگان در واشنگتن دی سی ، جایی که صحنه زندگی و موسیقی شبانه است ، از جاز وصل کنید. برای رفتن به پانک راک و الکترونیک همیشه اصلی بوده اند. این الهام خلاق آنهاست. نتیجه یک فضای منحصر به فرد است که ترکیبی از روش های ساخت دیجیتال لبه با تکنیک های سنتی artisanal برای ایجاد یک دنیای همهجانبه با پالس و ریتم خود است که ادای احترام به موسیقی اصلی پر جنب و جوش DC می کند.

جدول

Codependent

جدول وابسته به همدست روانشناسی و طراحی را مختل می کند ، به طور خاص با تمرکز بر تظاهرات جسمی یک وضعیت روانی ، وابستگی متقابل. این دو جدول درهم تنیده برای عملکرد باید به یکدیگر متکی باشند. این دو شکل قادر به ایستادن به تنهایی نیستند ، اما در کنار یکدیگر یک فرم عملکردی ایجاد می کنند. جدول نهایی نمونه ای قدرتمند است که کل آن از جمع قسمتهای آن بیشتر است.

فضای داخلی تجاری

Nest

فضای داخلی تجاری طبقه توسط دو متخصص منحصر به فرد - طرفداران و معماران مشترک است که خواستار سفارشات سلسله مراتبی متنوع هستند. انتخاب و جزئیات عناصر کوششی برای حفظ نگاه کلی زمینی ، خاکی و احیای هنر محلی و مصالح ساختمانی بود. مخلوط و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ، اندازه دهانه ها ، همه با فراخوانی آب و هوای محلی رانده شده اند تا یک محیط قابل قبول را مجدداً برانگیخته و شیوه های از دست رفته را در کنار هم ساختار عملی پایدار ایجاد کنند.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.