مجله طراحی
مجله طراحی
هنر

Metamorphosis

هنر این سایت در منطقه صنعتی Keihin در حومه توکیو قرار دارد. انتشار دود به طور مداوم از دودکش های کارخانه های صنعتی سنگین ممکن است تصویری منفی مانند آلودگی و ماتریالیسم به تصویر بکشد. با این حال ، این عکسها به جنبه های مختلف کارخانه هایی که زیبایی زیبایی آن را نشان می دهند ، تمرکز کرده است. در طول روز ، لوله ها و سازه ها با استفاده از خطوط و بافت ها الگوهای هندسی ایجاد می کنند و مقیاس در تجهیزات آب و هوایی هوایی از عزت را ایجاد می کند. در شب ، امکانات به یک قلعه مرموز کیهانی تبدیل می شود که فیلم های علمی تخیلی در دهه 80 است.

پوستر نمایشگاه

Optics and Chromatics

پوستر نمایشگاه عنوان Optics and Chromatic به بحث بین گوته و نیوتن در مورد ماهیت رنگها اشاره دارد. این بحث با برخورد دو ترکیب شکل حرفی نشان داده می شود: یکی محاسبه شده ، هندسی ، با خطوط تیز ، دیگری متکی به بازی امپرسیونیستی سایه های رنگارنگ است. در سال 2014 این طرح به عنوان پوشش سری Artist Covers Pantone Plus استفاده می شد.

سرگرمی

Free Estonian

سرگرمی در این اثر هنری منحصر به فرد ، اولگا راگ از روزنامه های استونی از سال تولید اولیه ماشین در سال 1973 استفاده کرد. روزنامه های زرد کتابخانه ملی عکس ، تمیز ، تنظیم و ویرایش شدند تا در پروژه استفاده شوند. نتیجه نهایی روی مواد مخصوص به کار رفته در اتومبیل ها چاپ شد که 12 سال به طول می انجامد و درخواست آن 24 ساعت طول می کشد. رایگان استونیایی ماشینی است که توجه مردم را به خود جلب می کند و دارای انرژی مثبت و احساسات نوستالژیک و کودکی هستند. کنجکاوی و تعامل را از همگان دعوت می کند.

بسته بندی چای خشک

SARISTI

بسته بندی چای خشک طرح یک ظرف استوانه ای با رنگ های زنده است. استفاده ابتکاری و روشن از رنگها و اشکال ، طرحی هماهنگ را ایجاد می کند که گیاهان دارویی SARISTI را منعکس می کند. آنچه که طراحی ما را متمایز می کند توانایی ما در ارائه پیچشی مدرن به بسته بندی چای خشک است. حیواناتی که در بسته بندی استفاده می شوند ، عواطف و شرایطی را نشان می دهند که مردم اغلب تجربه می کنند. به عنوان مثال ، پرندگان فلامینگو نشان دهنده عشق ، خرس پاندا نشان دهنده آرامش است.

بسته بندی روغن زیتون

Ionia

بسته بندی روغن زیتون همانطور که یونانیان باستان هر آمفورا (ظرف) روغن زیتون را جداگانه رنگ و طراحی می کردند ، امروز تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند! آنها این هنر و سنت باستانی را احیا و به کار گرفتند ، در یک تولید مدرن معاصر که هر یک از 2000 بطری تولید شده الگوهای مختلفی دارند. هر بطری به صورت جداگانه طراحی شده است. این یک طرح منحصر به فرد خطی است که از الگوهای یونان باستان و با جلوه ای مدرن الهام گرفته شده است که میراث روغن زیتون پرنعمت را جشن می گیرد. این یک دور باطل نیست ؛ این یک خط خلاق مستقیم در حال توسعه است. هر خط تولید 2000 طرح مختلف ایجاد می کند.

مارک

1869 Principe Real

مارک 1869 Principe Real یک تختخواب و صبحانه است که در شیک ترین مکان در لیسبون - Principe Real واقع شده است. مدونا تازه خانه ای در این محله خریده است. این B&B در یک کاخ قدیمی 1869 واقع شده است و جذابیت قدیمی را با فضای داخلی معاصر مخلوط کرده و جلوه و جلوه ای لوکس به آن بخشیده است. این مارک تجاری ملزم به درج این مقادیر در آرم و برنامه های تجاری خود بود تا فلسفه این مکان منحصر به فرد را منعکس کند. این منجر به یک آرم می شود که یک فونت کلاسیک را با هم یادآوری می کند ، شماره های قدیمی درب را با تایپوگرافی مدرن و جزئیاتی از یک نماد تخت سبک در L of Real مخلوط می کند.