مجله طراحی
مجله طراحی
طرح بسته بندی آبجو باواریایی

AEcht Nuernberger Kellerbier

طرح بسته بندی آبجو باواریایی در زمان قرون وسطی ، کارخانه های آبجوسازی محلی اجازه دادند آبجوخانه های شما در زیر انبارهای قلعه نورنبرگ بیش از 600 سال قدمت داشته باشند. با احترام به این تاریخچه ، بسته بندی "AEcht Nuernberger Kellerbier" نگاهی اصیل به گذشته می اندازد. برچسب آبجو نقاشی دستی قلعه را نشان می دهد که روی سنگها و یک بشکه چوبی در انبار نشسته است و با قلم های نوع پرنعمت قاب گرفته شده است. برچسب مهر و موم شده با مارک تجاری "سنت موریس" این شرکت و چوب پنبه تاج مسی رنگ ، مهارت و اعتماد را به شما منتقل می کند.

نام تجاری سالن زیبایی

Silk Royalty

نام تجاری سالن زیبایی هدف از فرآیند نام تجاری این است که با نگاه و احساس سازگاری با روند جهانی آرایش و مراقبت از پوست ، برند را در رده های سطح بالا قرار دهیم. در فضای داخلی و خارجی با ظرافت ، به مسافران مجلل مجللی برای عقب نشینی و مراقبت از خود در صورت تمدید شدن ارائه می دهد. انتقال موفقیت آمیز تجربه به مصرف کنندگان در فرآیند طراحی گنجانده شده است. بنابراین ، سالن الحریر توسعه یافته است ، که بیانگر زنانگی ، عناصر بصری ، رنگ های شاد و بافت ها با توجه به جزئیات خوب است تا اعتماد به نفس و راحتی بیشتری ایجاد کند.

صندلی پیام رسان

Kepler 186f

صندلی پیام رسان پایه ساختاری صندلی بازویی Kepler-186f یک توری است که از یک سیم فولادی لحیم شده است و عناصر تراشیده شده از بلوط به کمک آستین های برنجی به آن محکم می شوند. گزینه های مختلف استفاده از آرماتور با عناصر کنده کاری چوبی و جواهرات سازگار است. این شی art هنری بیانگر آزمایشی است که در آن اصول زیبایی شناختی مختلفی با هم ترکیب می شوند. می توان آن را به عنوان "باروبیک یا باروک جدید" توصیف کرد که در آن اشکال خشن و نفیس ترکیب شده است. در نتیجه بداهه پردازی ، کپلر چند لایه شد و با زیر متن ها و جزئیات جدید پوشانده شد.

قدردانی از هنر

The Kala Foundation

قدردانی از هنر مدت‌هاست که بازار جهانی برای نقاشی‌های هندی وجود داشته است، اما علاقه به هنر هندی در ایالات متحده عقب مانده است. برای آگاهی بخشیدن به سبک‌های مختلف نقاشی‌های عامیانه هند، بنیاد کالا به عنوان یک پلتفرم جدید برای نمایش نقاشی‌ها و در دسترس‌تر ساختن آن‌ها به بازار بین‌المللی تأسیس شده است. این بنیاد متشکل از یک وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل، نمایشگاهی با کتاب‌های سرمقاله و محصولاتی است که به پر کردن شکاف و اتصال این نقاشی‌ها به مخاطبان بیشتر کمک می‌کند.

نمایشگاه مفهومی

Muse

نمایشگاه مفهومی Muse یک پروژه طراحی آزمایشی است که درک موسیقایی انسان را از طریق سه تجربه نصب مطالعه می کند که راه های مختلفی برای تجربه موسیقی ارائه می دهد. اولی صرفاً با استفاده از مواد فعال حرارتی هیجان انگیز است و دومی درک رمزگشایی شده از فضای موسیقایی را نشان می دهد. آخرین ترجمه بین نت موسیقی و فرم های بصری است. مردم تشویق می شوند تا با اینستالیشن ها تعامل داشته باشند و موسیقی را به صورت بصری با ادراک خود کاوش کنند. پیام اصلی این است که طراحان باید از چگونگی تأثیر ادراک در عمل بر آنها آگاه باشند.

هویت برند

Math Alive

هویت برند نقوش گرافیکی پویا تأثیر یادگیری ریاضی را در محیط یادگیری ترکیبی غنی می کند. نمودارهای سهموی از ریاضیات الهام بخش طراحی لوگو هستند. حرف A و V با یک خط پیوسته به هم متصل می شوند که تعامل بین یک مربی و یک دانش آموز را نشان می دهد. این پیام را منتقل می‌کند که Math Alive کاربران را راهنمایی می‌کند تا در ریاضی بچه‌های غوغا شوند. تصاویر کلیدی تبدیل مفاهیم ریاضی انتزاعی به گرافیک های سه بعدی را نشان می دهد. چالش ایجاد تعادل بین محیط سرگرم کننده و جذاب برای مخاطب هدف و حرفه ای بودن به عنوان یک برند فناوری آموزشی بود.