مجله طراحی
مجله طراحی
وب سایت

Travel

وب سایت در این طرح از یک سبک مینیمالیستی استفاده شده است ، به طوری که تجربیات کاربر را با اطلاعات غیر ضروری اضافه نکنید. همچنین استفاده از یک سبک مینیمالیستی در صنعت مسافرت بسیار دشوار است زیرا به موازات یک طراحی ساده و واضح ، کاربر باید اطلاعات کاملی در مورد سفر خود بدست آورد و ترکیب آن آسان نیست.

نام تجاری و بسته بندی

Leman Jewelry

نام تجاری و بسته بندی راه حل بصری هویت جدید جواهرات Leman یک سیستم کامل جدید برای افشای احساس لوکس ، نفیس اما پیچیده و حداقل بود. لوگوی جدید با الهام از فرآیند کاری Leman ، خدمات طراحی لباس هوایی آنها ، با ساختن کلیه اشکال الماس پیرامون یک نماد ستاره یا جرقه ، ایجاد نمادی پیشرفته و همچنین تکرار جلوه جلوه الماس. در ادامه ، کلیه مواد وثیقه با جزئیات با کیفیت بالا به منظور برجسته سازی و غنی سازی لوکس بودن همه عناصر بصری برند جدید تولید شده است.

سرویس توصیه موسیقی

Musiac

سرویس توصیه موسیقی Musiac یک موتور توصیه موسیقی است ، با استفاده از مشارکت فعال برای یافتن گزینه های دقیق برای کاربران خود. هدف از آن ارائه یك رابط های جایگزین برای به چالش کشیدن استبداد الگوریتم است. فیلتر اطلاعات به یک روش جستجوی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. با این حال ، جلوه های اتاق اکو ایجاد می کند و کاربران را در منطقه راحتی خود با رعایت دقیق ترجیحات خود محدود می کند. کاربران منفعل می شوند و جلوی گزینه هایی را که دستگاه ارائه می دهد متوقف می شوند. گذراندن زمان برای بررسی گزینه ها ممکن است هزینه های زیستی عظیم را افزایش دهد ، اما این تلاشی است که یک تجربه معنی دار را ایجاد می کند.

مشروبات الکلی

GuJingGong

مشروبات الکلی داستان های فرهنگی ارائه شده توسط مردم بر روی بسته بندی ارائه می شود و الگوهای نوشیدن اژدها به صورت دقیق ترسیم می شود. اژدها در چین مورد احترام است و نماد فرخنده بودن است. در تصویر ، اژدها برای نوشیدن بیرون می آید. از آنجا که توسط شراب جذب می شود ، در اطراف بطری شراب شناور می شود ، و عناصر سنتی مانند Xiangyun ، کاخ ، کوه و رودخانه را نیز اضافه می کند ، که این افسانه گویینگ شراب ادای احترام را تأیید می کند. پس از باز کردن جعبه ، یک لایه کاغذ کارت با تصاویر وجود خواهد داشت تا جعبه بعد از باز شدن جلوه کلی نمایشگر را داشته باشد.

سیستم راه یابی

Airport Bremen

سیستم راه یابی یک طراحی مدرن با کنتراست بالا و اطلاعات واضح Hirarchie سیستم جدید را متمایز می کند. سیستم جهت گیری سریع کار می کند و سهم مثبتی در کیفیت خدمات فرودگاهی خواهد داشت. مهمترین وسیله در کنار استفاده از یک فونت جدید ، یک عنصر مشخص فلش معرفی رنگ های متفاوت و با کنتراست بالا. این امر به ویژه در جنبه های عملکردی و روانشناختی ، مانند دید خوب ، خوانایی و ثبت اطلاعات بدون مانع وجود داشت. موارد جدید آلومینیومی با روشنایی LED بهینه و معاصر استفاده شده است. برج های علامت اضافه شده است.

مفهوم بسته بندی

Faberlic Supplements

مفهوم بسته بندی در دنیای مدرن ، مردم دائما در معرض اثرات تهاجمی عوامل منفی خارجی قرار دارند. اکولوژی بد ، شلوغ بودن ریتم زندگی در megalopolises یا استرس منجر به افزایش بارهای بدن می شود. برای عادی سازی و بهبود وضعیت عملکردی بدن ، از مکمل ها استفاده می شود. استعاره اصلی این پروژه به نمودار بهبود وضعیت بهزیستی فرد با استفاده از مکمل ها تبدیل شده است. همچنین ، عنصر اصلی گرافیکی شکل حرف F - حرف اول را با نام تجاری تکرار می کند.