مجله طراحی
مجله طراحی
هویت بصری

Imagine

هویت بصری هدف استفاده از اشکال، رنگ ها و تکنیک طراحی با الهام از حرکات یوگا بود. طراحی زیبای داخلی و مرکز، ارائه تجربه ای آرام به بازدیدکنندگان برای تجدید انرژی. بنابراین طراحی لوگو، رسانه آنلاین، عناصر گرافیکی و بسته بندی از نسبت طلایی پیروی می کرد تا هویت بصری کاملی داشته باشد همانطور که انتظار می رفت به بازدیدکنندگان مرکز کمک کند تا از طریق هنر و طراحی مرکز، تجربه ای عالی از ارتباط داشته باشند. طراح تجربه مدیتیشن و یوگا طراحی را مجسم کرد.

هویت، برندسازی

Merlon Pub

هویت، برندسازی پروژه Merlon Pub نمایانگر طراحی کامل برند و هویت یک مرکز پذیرایی جدید در Tvrda در Osijek، مرکز شهر قدیمی باروک است که در قرن 18 به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ از شهرهای مستحکم استراتژیک ساخته شده است. در معماری دفاعی، نام مرلون به معنای حصارهای محکم و عمودی است که برای محافظت از ناظران و نیروهای نظامی در بالای قلعه طراحی شده اند.

بسته بندی

Oink

بسته بندی برای اطمینان از دیده شدن بازار مشتری، ظاهر و احساس بازیگوش انتخاب شد. این رویکرد نماد تمام ویژگی های برند، اصیل، خوشمزه، سنتی و محلی است. هدف اصلی استفاده از بسته بندی محصولات جدید ارائه داستان پرورش خوک سیاه و تولید غذاهای سنتی گوشتی با بالاترین کیفیت به مشتریان بود. مجموعه ای از تصاویر در تکنیک لینوکات ایجاد شد که مهارت را نشان می دهد. تصاویر خود اصالت را نشان می دهند و مشتری را ترغیب می کنند که در مورد محصولات Oink، طعم و بافت آنها فکر کند.

جعبه کفش ورزشی

BSTN Raffle

جعبه کفش ورزشی وظیفه طراحی و تولید یک اکشن فیگور برای یک کفش نایک بود. از آنجایی که این کفش طرحی از پوست مار سفید را با عناصر سبز روشن ترکیب می کند، واضح بود که این اکشن فیگور یک انقباض است. طراحان این فیگور را در مدت زمان بسیار کوتاهی به عنوان یک اکشن فیگور به سبک قهرمانان معروف اکشن طراحی و بهینه کردند. سپس یک کمیک کوچک با داستان طراحی کردند و این فیگور را به صورت پرینت سه بعدی با بسته بندی باکیفیت تولید کردند.

پشتیبانی از کمپین و فروش

Target

پشتیبانی از کمپین و فروش در سال 2020، Brainartist یک کمپین متقابل رسانه ای را برای مشتری Steitz Secura راه اندازی کرد تا مشتریان جدید را به دست آورد: با یک پیام کاملاً فردی به عنوان یک کمپین پوستر هدفمند تا حد امکان نزدیک به دروازه های مشتریان بالقوه و یک پست شخصی با کفش منطبق از مجموعه فعلی زمانی که گیرنده با نیروی فروش قرار ملاقات می گذارد، همتای مشابه را دریافت می کند. هدف از این کمپین این بود که Steitz Secura و شرکت "همسان" را به عنوان یک جفت کامل به نمایش بگذارند. Brainartist کمپین بسیار موفقی را توسعه داد.

مواد بازاریابی رویداد

Artificial Intelligence In Design

مواد بازاریابی رویداد طراحی گرافیکی نمایشی بصری از چگونگی تبدیل شدن هوش مصنوعی به متحد برای طراحان در آینده نزدیک ارائه می دهد. این اطلاعات بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به شخصی‌سازی تجربه برای مصرف‌کننده کمک کند و اینکه چگونه خلاقیت در تلاقی هنر، علم، مهندسی و طراحی قرار می‌گیرد، ارائه می‌کند. کنفرانس هوش مصنوعی در طراحی گرافیک یک رویداد 3 روزه در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ماه نوامبر است. هر روز یک کارگاه طراحی برگزار می شود که از سخنرانان مختلف صحبت می شود.