مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی روغن زیتون

Ionia

بسته بندی روغن زیتون همانطور که یونانیان باستان هر آمفورا (ظرف) روغن زیتون را جداگانه رنگ و طراحی می کردند ، امروز تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند! آنها این هنر و سنت باستانی را احیا و به کار گرفتند ، در یک تولید مدرن معاصر که هر یک از 2000 بطری تولید شده الگوهای مختلفی دارند. هر بطری به صورت جداگانه طراحی شده است. این یک طرح منحصر به فرد خطی است که از الگوهای یونان باستان و با جلوه ای مدرن الهام گرفته شده است که میراث روغن زیتون پرنعمت را جشن می گیرد. این یک دور باطل نیست ؛ این یک خط خلاق مستقیم در حال توسعه است. هر خط تولید 2000 طرح مختلف ایجاد می کند.

مارک

1869 Principe Real

مارک 1869 Principe Real یک تختخواب و صبحانه است که در شیک ترین مکان در لیسبون - Principe Real واقع شده است. مدونا تازه خانه ای در این محله خریده است. این B&B در یک کاخ قدیمی 1869 واقع شده است و جذابیت قدیمی را با فضای داخلی معاصر مخلوط کرده و جلوه و جلوه ای لوکس به آن بخشیده است. این مارک تجاری ملزم به درج این مقادیر در آرم و برنامه های تجاری خود بود تا فلسفه این مکان منحصر به فرد را منعکس کند. این منجر به یک آرم می شود که یک فونت کلاسیک را با هم یادآوری می کند ، شماره های قدیمی درب را با تایپوگرافی مدرن و جزئیاتی از یک نماد تخت سبک در L of Real مخلوط می کند.

اقامتگاه

Panorama Villa

اقامتگاه با در نظر گرفتن ساختار یک دهکده معمولی مانی ، این مفهوم به عنوان مجموعه ای از قطعات سنگی منفرد در اطراف دهلیز ، ورودی و فضاهای زندگی تصور شده است. حجم خشن محل سکونت با محیط طبیعی آنها گفتگو می کند ، در حالی که ریتم دهانه آنها حریم خصوصی را تضمین می کند یا در منظره های پانوراما از افق دعوت می کند و تجربه مستقیم روایت های پی در پی و متنوع را ایجاد می کند. ویلا در Navarino Residences واقع شده است ، مجموعه ای از ویلاهای لوکس برای مالکیت خصوصی در قلب تفریحگاه Navarino Dunes.

طرح بسته بندی آبجو باواریایی

AEcht Nuernberger Kellerbier

طرح بسته بندی آبجو باواریایی در زمان قرون وسطی ، کارخانه های آبجوسازی محلی اجازه دادند آبجوخانه های شما در زیر انبارهای قلعه نورنبرگ بیش از 600 سال قدمت داشته باشند. با احترام به این تاریخچه ، بسته بندی "AEcht Nuernberger Kellerbier" نگاهی اصیل به گذشته می اندازد. برچسب آبجو نقاشی دستی قلعه را نشان می دهد که روی سنگها و یک بشکه چوبی در انبار نشسته است و با قلم های نوع پرنعمت قاب گرفته شده است. برچسب مهر و موم شده با مارک تجاری "سنت موریس" این شرکت و چوب پنبه تاج مسی رنگ ، مهارت و اعتماد را به شما منتقل می کند.

مرکز فروش

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

مرکز فروش این طرح ترکیبی از مردمان شمال شرقی با لطافت و لطف جنوب است تا زندگی پر از فراگیری داشته باشد. طراحی هوشمند و طرح جمع و جور باعث گسترش معماری داخلی می شود. طراح از مهارت های طراحی ساده و بین المللی با عناصر خالص و مواد ساده که فضا را طبیعی ، آرام و بی نظیر می کند ، استفاده می کند. این طرح یک مرکز فروش با 600 متر مربع است ، هدف آن طراحی یک مرکز فروش مشاغل شرقی مدرن است که باعث می شود قلب ساکن ساکت و دور از فضای پر سر و صدا بیرون برود. آهسته حرکت کنید و از زندگی زیبایی لذت ببرید.

مرکز فروش

Yango Poly Kuliang Hill

مرکز فروش این طرح با هدف کشف چگونگی به دست آوردن یک تجربه لذتبخش از زندگی بت پرستان حومه ای ، که مردم را به دنبال زندگی خوب هدایت می کند و مردم را به سمت خانه شاعرانه شرقی سوق می دهد. طراح از مهارت طراحی مدرن و ساده با مواد طبیعی و ساده استفاده می کند. با تمرکز بر روح و غفلت از فرم ، این ترکیب عناصر منظره ذن و فرهنگ چای ، احساسات عاشقانه ماهیگیران ، چتر کاغذ روغنی را در هم آمیخته است. از طریق دست زدن به جزئیات ، عملکرد و زیبایی را متعادل می کند و زندگی را هنری می کند.