مجله طراحی
مجله طراحی
Earbuds Tws

PaMu Nano

Earbuds Tws PaMu Nano هدفون‌های «نامرئی در گوش» را توسعه می‌دهد که برای کاربران جوان مناسب است و برای سناریوهای بیشتر مناسب است. طراحی مبتنی بر بهینه‌سازی داده‌های گوش بیش از ۵۰۰۰ کاربر است و در نهایت تضمین می‌کند که بیشتر گوش‌ها هنگام پوشیدن راحت خواهند بود، حتی در هنگام دراز کشیدن به پهلو. سطح کیف شارژ از پارچه الاستیک مخصوص برای پنهان کردن چراغ نشانگر از طریق فناوری بسته بندی یکپارچه استفاده می کند. مکش مغناطیسی به کارکرد آسان کمک می کند. BT5.0 عملکرد را ساده می کند و در عین حال اتصال سریع و پایدار را حفظ می کند و کدک aptX کیفیت صدای بالاتری را تضمین می کند. IPX6 ضد آب

Earbuds Tws

PaMu Quiet ANC

Earbuds Tws PaMu Quiet ANC مجموعه ای از هدفون های بی سیم واقعی حذف کننده نویز فعال است که می تواند به طور موثر مشکلات نویز موجود را حل کند. با پشتیبانی از بلوتوث دوگانه Qualcomm و چیپست دیجیتالی مستقل حذف نویز فعال، تضعیف کلی PaMu Quiet ANC می تواند به 40dB برسد که می تواند به طور موثری آسیب های ناشی از نویزها را کاهش دهد. کاربران می‌توانند با توجه به سناریوهای مختلف، چه در زندگی روزمره و چه در موقعیت‌های کاری، بین عملکرد عبور و حذف فعال نویز سوئیچ کنند.

واحد روشنایی

Khepri

واحد روشنایی خپری یک چراغ کف و همچنین یک آویز است که بر اساس مصریان باستان خپری، خدای خرچنگ طلوع آفتاب صبح و تولد دوباره طراحی شده است. فقط خپری را لمس کنید و چراغ روشن خواهد شد. از تاریکی تا روشنایی، همانطور که مصریان باستان همیشه معتقد بودند. خپری که از تکامل شکل اسکراب مصری ساخته شده است، مجهز به یک LED قابل تنظیم است که توسط یک سوئیچ حسگر لمسی تنظیم می شود که روشنایی قابل تنظیم سه تنظیم را با لمس فراهم می کند.

هویت، برندسازی

Merlon Pub

هویت، برندسازی پروژه Merlon Pub نمایانگر طراحی کامل برند و هویت یک مرکز پذیرایی جدید در Tvrda در Osijek، مرکز شهر قدیمی باروک است که در قرن 18 به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ از شهرهای مستحکم استراتژیک ساخته شده است. در معماری دفاعی، نام مرلون به معنای حصارهای محکم و عمودی است که برای محافظت از ناظران و نیروهای نظامی در بالای قلعه طراحی شده اند.

بسته بندی

Oink

بسته بندی برای اطمینان از دیده شدن بازار مشتری، ظاهر و احساس بازیگوش انتخاب شد. این رویکرد نماد تمام ویژگی های برند، اصیل، خوشمزه، سنتی و محلی است. هدف اصلی استفاده از بسته بندی محصولات جدید ارائه داستان پرورش خوک سیاه و تولید غذاهای سنتی گوشتی با بالاترین کیفیت به مشتریان بود. مجموعه ای از تصاویر در تکنیک لینوکات ایجاد شد که مهارت را نشان می دهد. تصاویر خود اصالت را نشان می دهند و مشتری را ترغیب می کنند که در مورد محصولات Oink، طعم و بافت آنها فکر کند.

حامل حیوان خانگی

Pawspal

حامل حیوان خانگی حامل حیوان خانگی Pawspal در انرژی صرفه جویی می کند و به صاحب حیوان کمک می کند تا سریع تحویل دهد. برای مفهوم طراحی، حامل حیوان خانگی Pawspal با الهام از شاتل فضایی که آنها می توانند حیوانات خانگی دوست داشتنی خود را به هر جایی که می خواهند ببرند. و اگر آنها یک حیوان خانگی دیگر داشته باشند، می توانند یکی دیگر را در بالا قرار دهند و چرخ ها را در پایین به هم متصل کنند تا حامل ها را بکشند. علاوه بر این Pawspal با فن تهویه داخلی برای راحتی حیوانات خانگی و شارژ آسان آن با USB C طراحی کرده است.