مجله طراحی
مجله طراحی
دفتر پیش فروش

Ice Cave

دفتر پیش فروش غار یخی نمایشگاهی برای مشتریانی است که به فضایی با کیفیت منحصر به فرد نیاز داشتند. در این بین قادر به نمایش خواص مختلف پروژه چشم تهران می باشد. با توجه به عملکرد پروژه، فضایی جذاب و در عین حال خنثی برای نشان دادن اشیا و رویدادها در صورت نیاز. استفاده از حداقل منطق سطح ایده طراحی بود. یک سطح مش یکپارچه در تمام فضا پخش شده است. فضای مورد نیاز برای مصارف مختلف بر اساس نیروهای خارجی در جهت بالا و پایین وارده به سطح شکل می گیرد. برای ساخت، این سطح به 329 پانل تقسیم شده است.

فروشگاه خرده فروشی

Atelier Intimo Flagship

فروشگاه خرده فروشی دنیای ما در سال 2020 تحت تأثیر ویروس بی سابقه ای قرار گرفته است. اولین پرچمدار Atelier Intimo که توسط O and O Studio طراحی شده است از مفهوم تولد دوباره زمین سوخته الهام گرفته شده است که به معنای ادغام قدرت شفابخش طبیعت است که به بشر امید جدیدی می دهد. در حالی که یک فضای دراماتیک ساخته شده است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد لحظاتی را صرف تخیل و خیال پردازی در چنین زمان و مکانی کنند، مجموعه ای از اینستالیشن های هنری نیز برای نشان دادن کامل ویژگی های واقعی برند ایجاد می شود. پرچمدار یک فضای خرده فروشی معمولی نیست، بلکه صحنه اجرای آتلیه اینتیمو است.

جعبه کفش ورزشی

BSTN Raffle

جعبه کفش ورزشی وظیفه طراحی و تولید یک اکشن فیگور برای یک کفش نایک بود. از آنجایی که این کفش طرحی از پوست مار سفید را با عناصر سبز روشن ترکیب می کند، واضح بود که این اکشن فیگور یک انقباض است. طراحان این فیگور را در مدت زمان بسیار کوتاهی به عنوان یک اکشن فیگور به سبک قهرمانان معروف اکشن طراحی و بهینه کردند. سپس یک کمیک کوچک با داستان طراحی کردند و این فیگور را به صورت پرینت سه بعدی با بسته بندی باکیفیت تولید کردند.

پشتیبانی از کمپین و فروش

Target

پشتیبانی از کمپین و فروش در سال 2020، Brainartist یک کمپین متقابل رسانه ای را برای مشتری Steitz Secura راه اندازی کرد تا مشتریان جدید را به دست آورد: با یک پیام کاملاً فردی به عنوان یک کمپین پوستر هدفمند تا حد امکان نزدیک به دروازه های مشتریان بالقوه و یک پست شخصی با کفش منطبق از مجموعه فعلی زمانی که گیرنده با نیروی فروش قرار ملاقات می گذارد، همتای مشابه را دریافت می کند. هدف از این کمپین این بود که Steitz Secura و شرکت "همسان" را به عنوان یک جفت کامل به نمایش بگذارند. Brainartist کمپین بسیار موفقی را توسعه داد.

نقلیه

Cerberus

نقلیه پیشرفت های قابل توجهی در طراحی موتور برای وسایل نقلیه آینده مورد نظر است. با این حال، دو مشکل وجود دارد: احتراق کارآمد و کاربر پسند. این شامل ملاحظات لرزش، هندلینگ خودرو، در دسترس بودن سوخت، میانگین سرعت پیستون، استقامت، روغن کاری موتور، گشتاور میل لنگ، و سادگی و قابلیت اطمینان سیستم است. این افشا یک موتور 4 زمانه نوآورانه را توصیف می کند که به طور همزمان قابلیت اطمینان، کارایی و انتشار کم را در یک طراحی واحد ارائه می دهد.

اسباب بازی چوبی

Cubecor

اسباب بازی چوبی Cubecor یک اسباب بازی ساده و در عین حال پیچیده است که قدرت تفکر و خلاقیت کودکان را به چالش می کشد و آنها را با رنگ ها و یراق آلات ساده، مکمل و کاربردی آشنا می کند. با چسباندن مکعب های کوچک به یکدیگر مجموعه کامل می شود. انواع اتصالات آسان از جمله آهنربا، Velcro و پین در قطعات استفاده می شود. پیدا کردن اتصالات و اتصال آنها به یکدیگر، مکعب را کامل می کند. همچنین درک سه بعدی آنها را با متقاعد کردن کودک برای تکمیل یک جلد ساده و آشنا تقویت می کند.