مجله طراحی
مجله طراحی
Qipao معاصر

The Remains

Qipao معاصر الهام از آثار مذهبی چینی است ، "سرامیک" بیشترین نمایشی است که مهم نیست از نظر سلطنتی و مردم. در مطالعه من ، حتی امروز استانداردهای اصلی زیبایی زیبایی چینی از مد و فنگ شوی (طراحی داخلی و محیط زیست) بدون تغییر هستند. آنها مانند دیدن ، لایه بندی و آرزو را دوست دارند. من می خواهم یک Qipao را طراحی کنم تا دلالت و ویژگی سرامیک ها را از سلسله قدیمی به مد روز معاصر ارائه دهد. و افرادی را تحریک می کند که فرهنگ و قومیت خود را فراموش کرده اند هر زمان که در نسل من باشند.

سنجاق سینه

Chiromancy

سنجاق سینه هر شخص منحصر به فرد و اصلی است. این حتی در الگوهای موجود در انگشتان ما مشهود است. خطوط رسم شده و علائم دست ما نیز کاملاً اصلی است. علاوه بر این ، هر شخص طیف وسیعی از سنگ ها را دارد که از نظر کیفیت نزدیک به آنهاست یا به رویدادهای شخصی مرتبط است. همه این ویژگی ها ناظران متفکر را بسیار آموزنده و جذاب می بخشد ، که اجازه می دهد تا بر اساس این خطوط و علائم چیزهای فردی ، جواهرات شخصی ایجاد شود. این نوع از زیور آلات و جواهرات - کد هنر شخصی شما را تشکیل می دهد

جواهرات

Angels OR Demons

جواهرات ما هر روز شاهد نبرد مداوم بین خوب و بد ، تاریکی و نور ، روز و شب ، هرج و مرج و نظم ، جنگ و صلح ، قهرمان و شرور هستیم. صرف نظر از دین و ملیت ما ، ماجراى اصحاب ثابت خود را به ما گفته شده است: فرشته ای که بر روی شانه راست ما نشسته است و یک دیو در سمت چپ ، فرشته ما را ترغیب به انجام کار خوب و ثبت اعمال نیک ما می کند. او شیطان ما را ترغیب می کند. بد انجام دهیم و کارهای بد ما را ضبط می کند. فرشته استعاره ای برای "مافوق" ما است و شیطان مخفف "Id" و نبرد مداوم بین وجدان و ناخودآگاه است.

جواهرات

Poseidon

جواهرات جواهری که من طراحی می کنم احساساتم را ابراز می کند. این مرا به عنوان یک هنرمند ، طراح و همچنین به عنوان یک شخص معرفی می کند. محرک ایجاد پوزیدون در تاریکی ترین ساعت های زندگی من زمانی تنظیم شد که احساس ترس ، آسیب پذیر و نیاز به محافظت کردم. در درجه اول من این مجموعه را برای استفاده در دفاع از خود طراحی کردم. حتی اگر این ایده در طول این پروژه محو شده باشد ، هنوز هم وجود دارد. پوزیدون (خدای دریا و "زمین شاکر" ، زمین لرزه در اساطیر یونان) اولین مجموعه رسمی من است و با هدف زنان قدرتمند ساخته شده است ، به این معنی که احساس قدرت و اطمینان به آراسته کننده می دهد.

جواهرات

odyssey

جواهرات ایده اصلی ادیسه توسط مونومر شامل پوشاندن اشکال هندسی حجمی و با یک پوست الگو است. از این جا ، تداخلی از وضوح و تحریف ، شفافیت و پنهان سازی در جریان است. تمام اشکال و الگوهای هندسی را می توان در صورت تمایل ، متنوع و با اضافات ترکیب کرد. این ایده جذاب و جذاب ، امکان ایجاد طیف تقریبا وصف ناپذیری از طرح ها را فراهم می کند ، کاملاً مطابق با فرصت های ارائه شده توسط نمونه سازی سریع (چاپ سه بعدی) ، زیرا هر مشتری می تواند یک کالای کاملاً فردی و منحصر به فرد تولید کند (بازدید: www.monomer. فروشگاه اینترنتی)

پارچه لمسی

Textile Braille

پارچه لمسی نساجی جهانی ژاکارد صنعتی به عنوان مترجم برای افراد نابینا فکر می کند. این پارچه را افرادی با دید خوب می توانند بخوانند و برای آنها در نظر گرفته شده است تا به نابینایانی که شروع به از بین رفتن یا مشکلات بینایی می کنند ، کمک کند. به منظور یادگیری سیستم بریل با یک ماده دوستانه و مشترک: پارچه. این شامل الفبای ، اعداد و علائم نگارشی است. هیچ رنگی اضافه نشده است. این محصول در مقیاس خاکستری به عنوان یک اصل بدون درک نور است. این پروژه با معنای اجتماعی است و فراتر از منسوجات تجاری است.