مجله طراحی
مجله طراحی
نمایشگاه

City Details

نمایشگاه ویترین راه حل های طراحی برای عناصر hardscape City Details از اکتبر ، 3 تا اکتبر 5 2019 در مسکو برگزار شد. مفاهیم پیشرفته ای از عناصر hardscape ، زمین های بازی ورزشی و ورزشی ، راه حل های روشنایی و اشیاء کاربردی هنر شهری در زمینی به مساحت 15000 متر مربع ارائه شد. یک راه حل ابتکاری برای ساماندهی منطقه نمایشگاه استفاده شد ، جایی که به جای حتی ردیف غرفه های غرفه دار ، مدل مینیاتور کاری این شهر ساخته شده است که دارای کلیه اجزای خاص مانند: میدان شهر ، خیابان ها ، یک باغ عمومی است.

خانه مسکونی

Brooklyn Luxury

خانه مسکونی این پروژه با الهام از اشتیاق مشتری به اقامتگاههای غنی تاریخی ، اقتباسی از کارکردگرایی و سنت را با اهداف امروزی نشان می دهد. بنابراین ، سبک کلاسیک انتخاب شد ، اقتباس و سبک سازی شد و به کانون های طراحی معاصر و فن آوری های مدرن ، مواد جدید با کیفیت خوب در ایجاد این پروژه کمک کرده اند - یک جواهر واقعی از معماری نیویورک. مخارج پیش بینی شده بیش از 5 میلیون دلار آمریکایی خواهد بود ، فرض ایجاد فضای داخلی شیک و پر زرق و برق ، بلکه کاربردی و راحت را ارائه می دهد.

الگوی مصرف جدید

Descry Taiwan Exhibition

الگوی مصرف جدید این نمایشگاه در کوه آلیشان ، یک جاذبه گردشگری مشهور در تایوان ، هنرها را با صنعت چای سنتی تایوانی ترکیب می کند. همکاری مقطعی این نمایشگاه می تواند ماژول جدید کسب و کار را به نمایش بگذارد. در هر بسته ، توریست ها می توانند عبارات متفاوتی را منتقل کنند که همان موضوع را دارند ، & quot؛ تایوان. & amp؛ quot؛ بازدیدکنندگان که در مناظر زیبای تایوان غوطه ور هستند ، درک عمیق تری از فرهنگ و صنعت چای تایوانی دارند.

آتش نشانی و چکش فرار

FZ

آتش نشانی و چکش فرار تجهیزات ایمنی خودرو ضروری است. خاموش کننده آتش و چکش ایمنی ، ترکیبی از این دو می تواند کارایی فرار پرسنل را هنگام وقوع یک تصادف رانندگی بهبود بخشد. فضای خودرو محدود است ، بنابراین این دستگاه به اندازه کافی کوچک طراحی شده است. می توان آن را در هر جای اتومبیل شخصی قرار داد. کپسول های آتش نشانی سنتی خودرو یکبار مصرف هستند و این طرح به راحتی می تواند آستر را تعویض کند. این کار راحت تر است و کارایی آن برای کاربران آسان است.

فعال سازی رویداد

The Jewel

فعال سازی رویداد جعبه جواهرات 3D یک فضای خرده فروشی تعاملی بود که مردم را به استفاده از جدیدترین فناوری در چاپ سه بعدی با ایجاد جواهرات مخصوص به خود دعوت کرد. از ما دعوت شدیم که فضا را فعال کنیم و فوراً فکر کردیم - چگونه می توان یک جعبه جواهرات را بدون جواهرات زیبایی در آن کامل کرد؟ نتیجه یک مجسمه سازی معاصر بود که منجر به منشوری از رنگ شد که زیبایی نور بازتابنده ، رنگ و سایه را در بر می گرفت.

ربات موبایل مستقل

Pharmy

ربات موبایل مستقل ربات ناوبری خودمختار برای تدارکات بیمارستان. این یک سیستم خدمات محصول برای انجام زایمانهای ایمن ، کاهش شانس حرفه ای بهداشت در معرض ابتلا به بیماری ، محدود کردن بیماری های همه گیر بین کارکنان بیمارستان و بیماران (COVID-19 یا H1N1) است. این طرح با استفاده از تعامل بدون عارضه کاربر از طریق فن آوری دوستانه ، به کارآیی و ایمنی آسان زایمان های بیمارستانی کمک می کند. واحدهای روباتیک این امکان را دارند که به صورت مستقل به داخل محیط داخلی حرکت کنند و با واحدهای مشابه ، جریان همزمان داشته باشند و بتوانند کار مشترک تیم را انجام دهند.