مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی لوازم آرایشی طبیعت

Olive Tree Luxury

بسته بندی لوازم آرایشی طبیعت طراحی بسته بندی جدید برند آلمانی لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی لوکس، داستان آن را به طرز هنرمندانه ای بازگو می کند، مانند یک دفترچه خاطرات که آن را با رنگ های گرم حمام می کند. بسته بندی که در نگاه اول آشفته به نظر می رسد، با بررسی دقیق تر، یک وحدت قوی، یک پیام را منتقل می کند. به لطف مفهوم طراحی جدید، همه محصولات دارای طبیعت، سبک، دانش درمانی باستانی و کاربردی مدرن هستند.

بسته بندی

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

بسته بندی آب KRYSTAL جوهر تجمل و سلامتی را در یک بطری نشان می دهد. با داشتن مقدار قلیایی pH از 8 تا 8.8 و یک ترکیب معدنی بی نظیر ، آب KRYSTAL در یک بطری منشور شفاف مربع نمادین که شبیه یک کریستال درخشان است ، قرار می گیرد و در کیفیت و خلوص سازش نمی کند. نشان تجاری برند KRYSTAL به طرز ظریفی بر روی بطری به نمایش گذاشته شده است ، و نشانگر افزودن به تجربه لوکس است. علاوه بر تأثیر بصری بطری ، بطری های PET مربع و شیشه ها قابل بازیافت هستند و فضای بسته بندی و مواد را بهینه می کنند ، بنابراین ردپای کلی کربن را پایین می آورند.

ودکا

Kasatka

ودکا "KASATKA" به عنوان یک ودکا حق بیمه تولید شد. طراحی مینیمال است ، چه به صورت بطری و چه در رنگ. یک بطری استوانه ای ساده و طیف محدودی از رنگ ها (سفید ، سایه های خاکستری ، سیاه) بر خلوص بلوری محصول و ظرافت و سبک یک رویکرد گرافیکی مینیمالیستی تأکید می کند.

نصب نوری

Opx2

نصب نوری Opx2 یک نصب نوری است که به بررسی رابطه همزیستی بین طبیعت و فناوری می پردازد. رابطه ای که الگوهای ، تکرار و ریتم هم تشکل های طبیعی و هم عملکرد فرآیندهای محاسباتی را توصیف می کند. هندسه بازگشتی تاسیسات ، کدورت لحظه ای و / یا تراکم شبیه به پدیده رانندگی توسط یک میدان ذرت یا در فن آوری در حالی که به دنبال کد باینری هستند توضیح داده شده است. Opx2 هندسه پیچیده ای را ایجاد می کند و ادراک آن از حجم و مکان را به چالش می کشد.

دستیابی

The Graphic Design in Media Conception

دستیابی این کتاب در مورد طراحی گرافیک است؛ آن را ارائه می دهد ، صریح ، نگاه دقیق به ساختار طراحی به عنوان فرآیندی که برای برقراری ارتباط با مخاطبان با فرهنگ های مختلف از طریق روش های طراحی استفاده می شود شامل معنای طراحی گرافیک به عنوان یک نقش ، فرآیندهای طراحی به عنوان تکنیک ، طراحی برندسازی به عنوان زمینه بازار ، طراحی بسته بندی با قالب های آماده شده و شامل آثاری از خلاقیت های بسیار تخیلی است که برای نشان دادن اصول طراحی استفاده می شود.

گرافیک برای خانه تعطیلات

SAKÀ

گرافیک برای خانه تعطیلات استودیوی PRIM PRIM باعث ایجاد هویت بصری برای مهمان SAKÀ از جمله: نام و نشان طراحی ، گرافیک برای هر اتاق (طراحی نماد ، الگوهای تصویر زمینه ، طرح تصاویر دیواری ، لوازم جانبی بالش و غیره) ، طراحی وب سایت ، کارت پستال ، نشان ها ، کارت های نام و دعوت ها هر اتاق مهمان SAKÀ افسانه ای متفاوت با Druskininkai (یک شهر تفریحی در لیتوانی که خانه در آن واقع شده است) و محیط اطراف آن را نشان می دهد. هر اتاق به عنوان یک کلمه کلیدی از افسانه ، سمبل خود را دارد. این نمادها در گرافیک داخلی و اشیاء دیگر که هویت بصری آن را تشکیل می دهند ، ظاهر می شوند.