مجله طراحی
مجله طراحی
میز ناهار خوری

Ska V29

میز ناهار خوری میز چوب لچک طبیعی جامد با ماشین های کنترل عددی کار کرده و با دستی تمام شده است ، ویژگی آن شکلی است که موقعیت درختان را به یاد می آورد ، توسط طوفان Vaia که به دولومیت ها اصابت کرده و توسط خود محورهای چوب لچک چوب جامد تخریب شده است. سطح صیقلی دست باعث می شود سطح لکه دار و لمس شود و رگها و شکل های آن را تقویت کند. پایه ، ساخته شده از استیل با روکش پودری ، قبل از عبور از طوفان ، نمایانگر جنگل کاج است.

نمایش طبل های الکترونیکی جنبشی

E Drum

نمایش طبل های الکترونیکی جنبشی با الهام از ژیروسفر. این نمایش تعدادی از عناصر ترکیبی را تشکیل می دهد که در کنار هم یک تجربه فوق العاده را ایجاد می کنند. این شکل شکل خود را تغییر می دهد و یک محیط پویا را برای درامر ایجاد می کند. Edrum مانع بین نور و فضای صوتی می شود ، هر نت به نور تبدیل می شود.

شیشه شراب

30s

شیشه شراب شیشه شراب 30s توسط Saara Korppi به خصوص برای شراب سفید طراحی شده است ، اما همچنین می تواند برای سایر نوشیدنی ها نیز استفاده شود. این در یک فروشگاه گرم با استفاده از تکنیک های دمیدن شیشه قدیمی ساخته شده است ، بدین معنی که هر قطعه بی نظیر است. هدف Saara طراحی شیشه ای با کیفیت بالا است که از همه زوایا جالب به نظر می رسد و در صورت پر شدن از مایع ، اجازه می دهد تا نور از زوایای مختلف منعکس شود و اضافه کردن لذت بیشتری به نوشیدنی می دهد. الهام بخش او برای شیشه شراب 30s از طراحی قبلی کنیاک شیشه ای کنیاک 30s ، هر دو محصول به اشتراک گذاشتن شکل فنجان و بازیگوش.

فرش

Hair of Umay

فرش ساخته شده به روش عشایری باستانی که توسط لیست یونسکو از میراث فرهنگی ناملموس در نیاز به نگهداری فوری مورد حمایت یونسکو قرار گرفته است ، این فرش به دلیل سایه های شیب پشمی و دوخت دستی خوب که باعث ایجاد بافت حجمی می شود بهترین نتیجه را از پشم در می آورد. 100٪ دست ساخته شده ، این فرش با استفاده از سایه های طبیعی پشم به علاوه رنگ زرد رنگ شده با پوسته پیاز ساخته شده است. یک نخ طلایی که از فرش عبور می کند ، اظهاراتی را بیان می کند و موهایی را که آزادانه در باد جاری می شود - موهای الهه عشایری اموی - محافظ زنان و کودکان را به یاد می آورد.

دستگاه قهوه

Lavazza Desea

دستگاه قهوه دستگاهی دوستانه که برای ارائه بسته کاملی از فرهنگ قهوه ایتالیایی طراحی شده است: از اسپرسو گرفته تا کاپوچینو معتبر یا لاته. رابط لمسی انتخاب ها را در دو گروه جداگانه ترتیب می دهد - یکی برای قهوه و دیگری برای شیر. نوشیدنی ها را می توان با عملکردهای افزایش دما و کف شیر شخصی سازی کرد. خدمات ضروری با نمادهای روشن در مرکز نشان داده شده است. این دستگاه مجهز به لیوان شیشه‌ای اختصاصی است و زبان فرم Lavazza را با استفاده از سطحی کنترل شده ، جزئیات تصفیه شده و توجه ویژه به رنگها ، مواد و آمپر اعمال می کند. پایان

دستگاه قهوه

Lavazza Idola

دستگاه قهوه یک راه حل مناسب برای دوستداران قهوه که به دنبال تجربه مناسب اسپرسو ایتالیایی در خانه هستند. رابط کاربری حساس به لمس با بازخورد آکوستیک دارای چهار انتخاب و عملکرد افزایش دما است که تجربه ای متناسب با هر سلیقه یا مناسبت را ارائه می دهد. دستگاه نشان می دهد آب از دست رفته ، یک ظرف درپوش کامل یا لزوم سقوط از طریق آیکون های روشنایی اضافی و سینی قطره ای به راحتی قابل تنظیم است. طراحی با روحیه ای باز ، سطح با کیفیت و جزئیات پیچیده آن ، تکامل زبان فرم تأسیس شده لاواززا است.