مجله طراحی
مجله طراحی
پرس دستی

Kwik Set

پرس دستی مطبوعات چند منظوره چرمی دست چند منظوره یک ماشین بصری ، جهانی طراحی شده است که زندگی از پیشروان چرمی روزمره را ساده می کند و از فضای کوچک شما بیشتر استفاده می کند. این برنامه کاربران را قادر می سازد تا طرح های چرمی ، نقش برجسته / برجسته را برش دهند و سخت افزارهایی را با 20 عیار و آداپتورهای سفارشی تنظیم کنند. این پلت فرم از ابتدا به عنوان یک محصول برتر کلاس طراحی شده است.

ساعت

Pin

ساعت همه چیز با یک بازی ساده در یک کلاس خلاقیت آغاز شد: موضوع "ساعت" بود. بنابراین ، ساعتهای مختلف دیواری و دیجیتال و آنالوگ بررسی و تحقیق شده است. ایده اولیه با کمترین مقدار ساعت از ساعت شروع شده است. پین هایی که معمولاً در آن ساعت ها آویزان هستند. این نوع ساعت شامل یک قطب استوانه ای است که بر روی آن سه پروژکتور نصب شده است. این پروژکتورها سه دسته موجود را با مشخصات ساعتهای آنالوگ معمولی یکسان می کنند. با این حال ، آنها همچنین شماره های پروژه را نشان می دهند.

Dashcam Car

BlackVue DR650GW-2CH

Dashcam Car BLackVue DR650GW-2CH یک دوربین داشبورد ماشین نظارت با یک شکل استوانه ای ساده و در عین حال پیشرفته است. نصب این واحد آسان است و به لطف چرخش 360 درجه بسیار قابل تنظیم است. نزدیکی داشکام با شیشه جلو ، لرزش ها و تابش خیره کننده را به حداقل می رساند و ضبط را حتی نرم تر و با ثبات تر امکان پذیر می کند. پس از یک تحقیق کامل برای پیدا کردن شکل هندسی کامل که می تواند با ویژگی ها هماهنگ باشد ، شکل استوانه ای که عناصر پایداری و قابلیت تنظیم را فراهم می آورد برای این پروژه انتخاب شد.

چهار پایه

Tri

چهار پایه چهار پایه در سد طبیعی جامد که با ماشینهای CNC کار می کند و خصوصیت آن به پایان رسیده است این است که از بلوک سد چوب جامد بدون درمان 50 50 50 تشکیل شده است که با دستی با رنده های کاغذ سنباده ساخته شده و سطح مات را صاف می کند و به لمس صاف و تقویت می کند فرم ها و رنگ بندی چوب سدر خاص ، داشتن روغن طبیعی است که از آن محافظت می کند و آن را به عنوان یک شیء کاربردی و عملی در نگهداری آن یک طراحی نرم می کند که باعث افزایش مواد طبیعی می شود و علاوه بر این عطر آن می توانید در مورد طراحی لمس حسی صحبت کنید. راحتی و عطر.

گلدان

Flower Shaper

گلدان این سری گلدان ها نتیجه آزمایش با قابلیت ها و محدودیت های خاک رس و یک چاپگر سه بعدی سفالی ساخته شده است. رس در هنگام خیس نرم و نرم است ، اما هنگام خشک شدن سخت و شکننده می شود. خاک رس پس از گرم کردن در یک کوره ، به یک ماده با دوام و ضد آب تبدیل می شود. تمرکز بر روی ایجاد اشکال و بافت های جالب است که یا با استفاده از روش های سنتی کاری دشوار و وقت گیر هستند و یا حتی قابل انجام نیستند. مواد و روش ساختار ، بافت و فرم را تعریف می کردند. همه با هم کار می کنند تا به شکل دادن گل کمک کنند. هیچ ماده دیگری اضافه نشده است.

اسباب بازی

Mini Mech

اسباب بازی با الهام از طبیعت انعطاف پذیر سازه های مدولار ، Mini Mech مجموعه ای از بلوک های شفاف است که می تواند در سیستم های پیچیده ای مونتاژ شود. هر بلوک شامل یک واحد مکانیکی است. با توجه به طراحی جهانی کوپلینگ ها و اتصالات مغناطیسی ، می توان انواع بی پایان ترکیب را ایجاد کرد. این طرح دارای اهداف آموزشی و تفریحی همزمان است. این هدف در جهت توسعه قدرت آفرینش است و به مهندسان جوان این امکان را می دهد تا مکانیسم واقعی هر واحد را به صورت جداگانه و جمعی در سیستم ببینند.