مجله طراحی
مجله طراحی
کارخانه

Shamim Polymer

کارخانه این کارخانه نیاز به حفظ سه برنامه شامل تاسیسات تولیدی و آزمایشگاهی و اداری دارد. نبود برنامه های کاربردی تعریف شده در این نوع پروژه ها از دلایل کیفیت فضایی ناخوشایند آنهاست. این پروژه به دنبال حل این مشکل با استفاده از عناصر گردش برای تقسیم برنامه های نامرتبط است. طراحی ساختمان حول دو فضای خالی می چرخد. این فضاهای خالی فرصت جداسازی فضاهای غیرمرتبط را ایجاد می کنند. در عین حال به عنوان یک حیاط میانی عمل می کند که در آن هر قسمت از ساختمان با یکدیگر مرتبط است.

طراحی داخلی

Corner Paradise

طراحی داخلی از آنجایی که این سایت در زمینی گوشه ای در شهر پر ترافیک واقع شده است، چگونه می تواند آرامش را در محله پر سر و صدا و در عین حال حفظ مزایای کف، کاربردی بودن فضایی و زیبایی شناسی معماری بیابد؟ این سوال در ابتدا طراحی را بسیار چالش برانگیز کرده است. برای افزایش تا حد زیادی حریم خصوصی سکونتگاه در حالی که شرایط روشنایی، تهویه و عمق میدان خوب را حفظ می کند، طراح پیشنهاد جسورانه ای ارائه کرد، یک منظره داخلی بسازد. یعنی ساخت یک ساختمان مکعبی سه طبقه و انتقال حیاط های جلو و عقب به دهلیز. ، برای ایجاد منظره سبز و آبی.

خانه مسکونی

Oberbayern

خانه مسکونی طراح معتقد است که عمق و اهمیت فضا در پایداری ناشی از وحدت انسان، فضا و محیط به هم وابسته و وابسته است. از این رو با مواد اولیه عظیم و ضایعات بازیافتی، این مفهوم در استودیوی طراحی، ترکیبی از خانه و محل کار، برای سبک طراحی همزیستی با محیط تحقق می یابد.

نمایشگاه مفهومی

Muse

نمایشگاه مفهومی Muse یک پروژه طراحی آزمایشی است که درک موسیقایی انسان را از طریق سه تجربه نصب مطالعه می کند که راه های مختلفی برای تجربه موسیقی ارائه می دهد. اولی صرفاً با استفاده از مواد فعال حرارتی هیجان انگیز است و دومی درک رمزگشایی شده از فضای موسیقایی را نشان می دهد. آخرین ترجمه بین نت موسیقی و فرم های بصری است. مردم تشویق می شوند تا با اینستالیشن ها تعامل داشته باشند و موسیقی را به صورت بصری با ادراک خود کاوش کنند. پیام اصلی این است که طراحان باید از چگونگی تأثیر ادراک در عمل بر آنها آگاه باشند.

هویت برند

Math Alive

هویت برند نقوش گرافیکی پویا تأثیر یادگیری ریاضی را در محیط یادگیری ترکیبی غنی می کند. نمودارهای سهموی از ریاضیات الهام بخش طراحی لوگو هستند. حرف A و V با یک خط پیوسته به هم متصل می شوند که تعامل بین یک مربی و یک دانش آموز را نشان می دهد. این پیام را منتقل می‌کند که Math Alive کاربران را راهنمایی می‌کند تا در ریاضی بچه‌های غوغا شوند. تصاویر کلیدی تبدیل مفاهیم ریاضی انتزاعی به گرافیک های سه بعدی را نشان می دهد. چالش ایجاد تعادل بین محیط سرگرم کننده و جذاب برای مخاطب هدف و حرفه ای بودن به عنوان یک برند فناوری آموزشی بود.

مجموعه جواهرات

Biroi

مجموعه جواهرات Biroi یک سری جواهرات پرینت سه بعدی است که از ققنوس افسانه ای آسمان الهام گرفته شده است که خود را در میان شعله های آتش می اندازد و از خاکستر خود دوباره متولد می شود. خطوط پویا که ساختار را تشکیل می دهند و الگوی Voronoi که روی سطح پخش شده است نمادی از ققنوس است که از شعله های سوزان زنده می شود و به آسمان پرواز می کند. الگو تغییر اندازه می دهد تا بر روی سطح جاری شود و حس پویایی را به سازه می دهد. این طرح که به خودی خود حضوری شبیه مجسمه را به نمایش می گذارد، به پوشنده شهامت می دهد تا با ترسیم منحصر به فرد بودن خود، قدمی به جلو بردارد.