مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

SERENAD

صندلی من به همه نوع صندلی ها احترام می گذارم به نظر من یکی از مهمترین و کلاسیک ترین و ویژه ترین موارد در طراحی فضای داخلی صندلی است. ایده صندلی Serenad از قو روی آب می چرخد که صورتش را چرخاند و صورت خود را بین بال قرار داد. شاید سطح درخشان و نرم و صاف در صندلی سرناد با طراحی متفاوت و خاص آن فقط برای مکانهای بسیار خاص و منحصر به فرد ساخته شده باشد.

صندلی

The Monroe Chair

صندلی ظرافت چشمگیر ، سادگی در ایده ، راحت ، با پایداری در ذهن طراحی شده است. صندلی مونرو کوششی برای ساده کردن روند تولید در ساخت صندلی است. این پتانسیل از فن آوری های CNC برای بریدن مکرر یک عنصر مسطح از MDF بهره می برد ، سپس این عناصر در اطراف یک محور مرکزی پراکنده می شوند تا یک صندلی پیچیده خمیده را شکل دهند. پای عقب به تدریج در قسمت پشتی و زیر بغل به قسمت جلوی پا قرار می گیرد و زیبایی زیبایی را کاملاً با سادگی فرایند تولید ایجاد می کند.

نیمکت پارک

Nessie

نیمکت پارک این پروژه بر اساس ایده Concept "Drop & Forget" ساخته شده است ، یعنی نصب آسان سایت با حداقل هزینه نصب از نظر ساختارهای زیر ساختاری موجود در یک محیط شهری. فرم های مایع بتن مستحکم ، با دقت متعادل ، یک تجربه صندلی پذیرایی و راحت را ایجاد می کنند.

عینک

Camaro | advanced collection

عینک "مجموعه پیشرفته" چوب "با شیشه های حجیم تر مشخص می شود و طراحی توسط ترکیب سه بعدی برجسته تأکید می شود. ترکیبی جدید از چوب و بهترین ماسه سنگی با دست بدان معنی است که هر قاب عینک پیشرفته ROLF یک قطعه زیبا از صنایع دستی است.

بسته بندی

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

بسته بندی آب KRYSTAL جوهر تجمل و سلامتی را در یک بطری نشان می دهد. با داشتن مقدار قلیایی pH از 8 تا 8.8 و یک ترکیب معدنی بی نظیر ، آب KRYSTAL در یک بطری منشور شفاف مربع نمادین که شبیه یک کریستال درخشان است ، قرار می گیرد و در کیفیت و خلوص سازش نمی کند. نشان تجاری برند KRYSTAL به طرز ظریفی بر روی بطری به نمایش گذاشته شده است ، و نشانگر افزودن به تجربه لوکس است. علاوه بر تأثیر بصری بطری ، بطری های PET مربع و شیشه ها قابل بازیافت هستند و فضای بسته بندی و مواد را بهینه می کنند ، بنابراین ردپای کلی کربن را پایین می آورند.

جعبه پلاستیکی Hi-Fi

Calliope

جعبه پلاستیکی Hi-Fi هدف نهایی جدول چرخش Hi-Fi ایجاد مجدد خالص ترین و بدون آلودگی صداها است. این ذات صدا هم پایانه و هم مفهوم این طرح است. این محصول دست ساز زیبایی مجسمه ای از صدا است که صدا را تولید می کند. به عنوان یک تورنتو یکی از بهترین عملکردهای برجسته توربین های Hi-Fi است و این عملکرد بی نظیر با جنبه های طراحی و فرم منحصر به فرد خود نشان داده و تقویت می شود. پیوستن به فرم و عملکرد در یک اتحادیه معنوی برای مظهر کردن صندوقچه Calliope.