مجله طراحی
مجله طراحی
چتر باغی و مشعل باغ بزرگ

NI

چتر باغی و مشعل باغ بزرگ NI Parasol با نام تجاری جدید ، نورپردازی را به نوعی تعریف می کند که می تواند چیزی بیش از یک شیء درخشان باشد. NI به طور خلاقانه با ترکیب یک آباژور و مشعل باغ ، NI ایستاده باهوش در کنار سالن های آفتاب در کنار استخر یا سایر مناطق در فضای باز ، از صبح تا شب. اختصاصی بودن انگشت شست و شوی انگشتی OTC (تاریک تک لمسی) به کاربران این امکان را می دهد تا با سهولت ، سطح روشنایی مورد نظر سیستم روشنایی 3 کانال را تنظیم کنند. NI همچنین یک درایور LED با ولتاژ 12 ولت کم را تولید می کند که گرمای بسیار کمی تولید می کند و منبع تغذیه ای با انرژی و کارآمد برای سیستم با بیش از 2000 عدد از LED های ولتاژ 0.1W را فراهم می کند.

نام پروژه : NI , نام طراحان : Terry Chow, نام مشتری : FOXCAT.

NI  چتر باغی و مشعل باغ بزرگ

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.