مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی بار

Barcycling Chair

صندلی بار نوار دوچرخه سواری یک صندلی نوار است که با طراحی فضاهای ورزشی طراحی شده است. با تشکر از زین دوچرخه و پدال دوچرخه ، با استفاده از تصویر پویایی روی صندلی میله توجه می کند. .برخی نرمی از پلی اورتان ، چرم طبیعی و کیفیت دوخت دست ، نماد دوام است. بر خلاف صندلی نوار استاندارد که جای پاها را نمی توان تغییر داد ، بارکچرخه سواری باعث می شود تا صندلی های متغیر با نگه داشتن پدال ها در مکان های مختلف. این امکان را طولانی تر و راحت می کند نشسته

نام پروژه : Barcycling Chair, نام طراحان : Ayhan Güneri, نام مشتری : AYHAN GUNERI ARCHITECTS.

Barcycling Chair صندلی بار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.