مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی بار

Barcycling Chair

صندلی بار نوار دوچرخه سواری یک صندلی نوار است که با طراحی فضاهای ورزشی طراحی شده است. با تشکر از زین دوچرخه و پدال دوچرخه ، با استفاده از تصویر پویایی روی صندلی میله توجه می کند. .برخی نرمی از پلی اورتان ، چرم طبیعی و کیفیت دوخت دست ، نماد دوام است. بر خلاف صندلی نوار استاندارد که جای پاها را نمی توان تغییر داد ، بارکچرخه سواری باعث می شود تا صندلی های متغیر با نگه داشتن پدال ها در مکان های مختلف. این امکان را طولانی تر و راحت می کند نشسته

نام پروژه : Barcycling Chair, نام طراحان : Ayhan Güneri, نام مشتری : AYHAN GUNERI ARCHITECTS.

Barcycling Chair صندلی بار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.