مجله طراحی
مجله طراحی
لوستر

Lory Duck

لوستر اردک لوری به عنوان یک سیستم تعلیق مونتاژ شده از ماژول های ساخته شده از برنج و شیشه اپوکسی طراحی شده است که هر یک شبیه یک اردک است که بدون دردسر از طریق آب های خنک کشویی می شود. ماژول ها همچنین قابلیت تنظیم قابلیت تنظیم را دارند. با لمس ، می توان هر یک را تنظیم کرد تا با هر جهت روبرو شود و در هر بلندی آویزان شود. شکل اولیه لامپ نسبتاً سریع متولد شد. با این حال ، به ماهها تحقیق و توسعه با نمونه های بی شماری نیاز داشت تا تعادل کامل و بهترین نگاه را از همه زوایای ممکن ایجاد کند.

چوب لباسی پروانه ای

Butterfly

چوب لباسی پروانه ای چوب لباسی پروانه ای از نظر شباهت به شکل یک پروانه پرواز ، نام خود را گرفت. این مبلمان مینیمالیستی است که به دلیل طراحی اجزای جدا شده می تواند به روشی راحت مونتاژ شود. کاربران می توانند به سرعت آویز را با دست لخت جمع کنند. در صورت لزوم جابجایی ، حمل و نقل پس از جداسازی راحت است. نصب فقط دو مرحله انجام می گیرد: 1. هر دو فریم را در کنار هم قرار دهید تا یک X تشکیل شود. و قاب های الماس را از هر طرف با هم همپوشان کنید. 2. قطعه چوبی را از طریق قابهای الماس با هم پوشانده از هر دو طرف بکشید تا قابها را نگه دارید

هود محدوده

Black Hole Hood

هود محدوده این هود محدوده ای که با الهام از Black Hole و Worm Hole طراحی شده است ، این محصول را به زیبایی و مدرن می بخشد ، این باعث ایجاد احساسات عاطفی و مقرون به صرفه می شود. این باعث می شود لحظات عاطفی و استفاده آسان هنگام پخت و پز. سبک ، آسان برای نصب ، تمیز کردن آسان و طراحی آن برای آشپزخانه های مدرن ایلند است.

بلندگو

Black Hole

بلندگو Black Hole که بر اساس فناوری هوشمند مدرن طراحی شده است ، و بلندگو قابل حمل بلوتوث است. این می تواند به هر تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف متصل شود ، و یک درگاه USB نیز برای اتصال به حافظه قابل حمل خارجی وجود دارد. از نور تعبیه شده می توان به عنوان چراغ میز استفاده کرد. همچنین ، ظاهری جذاب از سیاه چاله باعث می شود تا از خانه های جذاب در طراحی داخلی استفاده شود.

بلندگو بلوتوث قابل حمل

Black Box

بلندگو بلوتوث قابل حمل این بلندگو قابل حمل بلوتوث است. سبک و کوچک است و شکل عاطفی دارد. من فرم بلندگوهای Black Box را با ساده کردن شکل امواج طراحی کردم. برای گوش دادن به صدای استریو ، دارای دو بلندگو ، چپ و راست است. همچنین این دو بلندگو هر بخشی از شکل موج هستند. یکی شکل موج مثبت و دیگری شکل موج منفی است. برای استفاده ، این دستگاه می تواند با بلوتوث به سایر دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه و رایانه متصل شود و صدا را پخش کند. همچنین دارای اشتراک باتری است. با قرار دادن دو بلندگو ، یک جعبه سیاه هنگام استفاده از آن روی میز ظاهر می شود.

بلندگو قابل حمل

Seda

بلندگو قابل حمل سدا یک وسیله کاربردی پایگاه فناوری اطلاعات است. دارنده قلم در مرکز یک سازمان دهنده فضایی است. همچنین ، ویژگی های دیجیتال به عنوان درگاه USB و اتصال بلوتوث ، آن را به عنوان یک پخش کننده قابل حمل و بلندگو با استفاده از محل خانه استفاده می کند. یک نوار نور تعبیه شده در بدنه خارجی به عنوان چراغ میز کار می کند. همچنین ظاهر جذاب لوکس باعث می شود تا از لوازم خانگی در طراحی داخلی استفاده شود. همچنین استفاده بهتر از فضا یکی از ویژگیهای اساسی سدا است.