مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی اداری

Yuli Design Studio

طراحی داخلی اداری همیشه تعداد زیادی تابلوی علائم کثیف در جهت های عمودی ، افقی و جانبی در خیابان ها وجود دارند که جلوه های معماری واقعی را مسدود می کنند. این اصطلاحات چگونگی تعریف مجدد تابلوهای نشانه را برای بهبود و به روزرسانی تأثیرات چنین کالاهای تزئینی در فضای باز در نظر بگیرید. نکته طراحی داخلی ، تجزیه طرح قبلی است. نورپردازی طبیعی معرفی شده است. یک شیروانی توسط فضای بلند ساخته شده است. جایی که پله ها تغییر کرده است. تغییر مکان در پله ها ، زمان حرکت عمودی را کاهش می دهد. این امکان جدیدی را خارج از محدوده های قدیمی ایجاد می کند.

نام پروژه : Yuli Design Studio, نام طراحان : Chiung Hui Fu, نام مشتری : YULI DESIGN .

Yuli Design Studio طراحی داخلی اداری

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.