مجله طراحی
مجله طراحی
گردنبند و گوشواره مجموعه

Ocean Waves

گردنبند و گوشواره مجموعه گردنبند امواج اقیانوسی قطعه ای زیبا از جواهرات معاصر است. الهام بخش اساسی این طرح اقیانوس است. پهناور ، نشاط و پاکیزگی عناصر اصلی پیش بینی شده در گردنبند هستند. طراح از ترازوی خوبی از آبی و سفید برای ارائه تصویری از موجهای پراکنده اقیانوس استفاده کرده است. این دستباف در طلای سفید 18K ساخته شده و با الماس و یاقوت کبود آبی حک شده است. گردنبند کاملاً بزرگ و در عین حال ظریف است. این طراحی شده است تا با تمام اشکال لباس مطابقت داشته باشد ، اما بیشتر مناسب است تا با یک گردنبند جفت شود که همپوشانی نداشته باشد.

نام پروژه : Ocean Waves, نام طراحان : Rajashri Parashar, نام مشتری : Rajashri Parashar.

Ocean Waves گردنبند و گوشواره مجموعه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.