مجله طراحی
مجله طراحی
گردنبند و گوشواره مجموعه

Ocean Waves

گردنبند و گوشواره مجموعه گردنبند امواج اقیانوسی قطعه ای زیبا از جواهرات معاصر است. الهام بخش اساسی این طرح اقیانوس است. پهناور ، نشاط و پاکیزگی عناصر اصلی پیش بینی شده در گردنبند هستند. طراح از ترازوی خوبی از آبی و سفید برای ارائه تصویری از موجهای پراکنده اقیانوس استفاده کرده است. این دستباف در طلای سفید 18K ساخته شده و با الماس و یاقوت کبود آبی حک شده است. گردنبند کاملاً بزرگ و در عین حال ظریف است. این طراحی شده است تا با تمام اشکال لباس مطابقت داشته باشد ، اما بیشتر مناسب است تا با یک گردنبند جفت شود که همپوشانی نداشته باشد.

نام پروژه : Ocean Waves, نام طراحان : Rajashri Parashar, نام مشتری : Rajashri Parashar.

Ocean Waves گردنبند و گوشواره مجموعه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.