مجله طراحی
مجله طراحی
ظرف چاشنی

Ajorí

ظرف چاشنی Ajorí یک راه حل خلاقانه برای سازماندهی و ذخیره انواع ادویه ها ، ادویه ها و چاشنی ها ، برای جلب رضایت و تناسب سنت های مختلف آشپزی هر کشور است. طراحی ارگانیک ظریف آن ، آن را به یک قطعه مجسمه سازی تبدیل کرده و به عنوان یک تزئین عالی به عنوان یک شروع کننده مکالمه در اطراف میز منعکس می شود. طراحی بسته بندی از پوست سیر الهام گرفته و به یک پیشنهاد واحد بسته بندی سازگار با محیط زیست تبدیل می شود. Ajorí یک طراحی سازگار با محیط زیست برای کره زمین است که از طبیعت الهام گرفته و کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است.

نام پروژه : Ajorí, نام طراحان : Carlos Jimenez and Pilar Balsalobre, نام مشتری : photoAlquimia .

Ajorí ظرف چاشنی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.